pmnordby 2021-09-28 21:33:09

Bandyskole sesongen 2021/2022

Bandy- og allidrettsgruppa i Røa IL arrangerer bandyskole for barn i alderen 5-8 år lørdager kl 12:45-13:45 gjennom hele vinteren.

Alle gutter og jenter som liker å gå på skøyter og er glad i ballspill er velkomne til å delta. Instruktører vil være trenere og spillere fra Røas bandylag.

Bandyskolen er en av mange aktiviteter som arrangeres i samarbeid med allidretten i Røa, og for de som deltar på allidretten er bandyskole inkludert.

For å delta trenger du skøyter, og hjelm med visir. Det er også fint om du har egen bandykølle, men det er ikke nødvendig.Vi har også noe utstyr (hjelmer, køller og knebeskyttere) som vi har fått via Zuccarello-stiftelsen som vi gjerne låner ut.

Det vil bli mulighet for å slipe skøyter, samt å få hjelp til tilpasning av hjelm, kølle og annet utstyr under treningene.

Bandyskolen koster kr 800,- og inkluderer 10 treninger samt deltagelse på Røa Torg Bandycup

HER KAN DU MELDE DEG PÅ RØA BANDYSKOLE 2021/2022

Nyheter

Vi er klare for en ny sesong med Etterskolebandy, på onsdager fra 14.30 - 16.15. Vi starter opp 16.november, og ønsker alle barn velkommen. Du kan lese mer og melde deg på her.

20.10.2016
- preben.myrvoll@gmail.com

Første bandytrening for jenter og gutter født i 2009 blir tirsdag 18 oktober kl 17.00-18.00

BandyFlyer ranselpost 2016 for 2009.jpg

Vi sees.

09.10.2016
- preben.myrvoll@gmail.com

Bandysesongen nærmer seg og vi sparker igang det hele med lagleder og trenermøtet på klubbhuset til torsdag. Vi håper alle lag/grupper stiller med noen representanter.

Meld dere på via truegroups.

19.09.2016
- preben.myrvoll@gmail.com

Denne sommeren vil vi «rydde opp» i depositum og antall nøkler som er aktivert for bruk til hallen/gymsalen.

Nøkkelkort og –brikker vil bli deaktivert og vi ønsker at alle som er i omløp leveres inn til kontoret v/Roger. Lever gjerne i konvolutt i ...

27.06.2016
- rogerroa

Vi har fått følgende informasjon fra Oslo og AKershus Bandyregion, vedr kretsserien. Alle lagledere bør lese gjnnom dette. NB! Det er påmeldingsfrist i August

23.06.2016
- preben.myrvoll@gmail.com

Røaposten ble levert til klubbhuset i går onsdag og blir nå distribuert rundt til alle postkasser rundt Røa. Om du ikke har fått det innen søndag kveld, så gi gjerne beskjed til post@roail.no og vi sender deg et eksemplar.

16.06.2016
- rogerroa

Resultater fra årets Mærradalen opp ligger nå ute!

Du finner dem her.

Vi takker alle frivillige og deltakere for årets løp og gleder oss allerede til neste år.

26.05.2016
- katarinaroa

Hovedstyret innkaller til ekstraordinært årsmøte onsdag 8. juni kl 19.00.

Eneste sak er behandling av Undervarmeprosjektet og godkjennelse av låneopptak.

Ved spørsmål, kontakt daglig leder Roger Bjørn Haugen, roger@roail.no

UndervarmeinformasjonJUNI16

25.05.2016

Bandygruppa har årsmøte onsdag 6. april, påmelding til hanne@equipnor.no

Fotballgruppa har årsmøte onsdag 13. april kl 19.00, velkommen!

Langrenn har årsmøte torsdag 21. april kl 19.00, velkommen!

04.04.2016