per-ivar@roail.no 2015-09-04 10:27:30

Kontaktinformasjon Røa Gutt Elite

Røa Gutt Elite (2004)

Her er kontaktinformasjon til støtteapparatet:

Lagleder:         David Scott  dssc73@gmail.com
Hovedtrener:   Christer F Johansen  christerfj@gmail.com
Ass.trener:       Patrik Heed  patrik@roail.no
Sliping:             Jørund Bogstrand  jorund.bogstrand@online.no
Kamparr.ansv: Petter Halvorsen  petterhalv@gmail.com

Nyheter

Vi må dessverre gjennom en ny periode med innstramninger og begrensninger. Dette berører oss alle - også Røa IL.

Hvis vi samarbeider godt og tar forhåndsregler, kan vi bidra til å gjøre denne perioden kortere enn den ellers ville ha vært.

Her kommer Røa IL sine "regler", som vi håper kan være til hjelp. Husk: Det er fortsatt mulig å trene:)

14.12.2021
- per-ivar@roail.no

Mens snøen venter på seg, er isaktivitetene i full gang på Røa Kunstisbane Bogstad. En ny sesong er i gang, og nå har vi fått mange nye talenter på skøyter:)

Allidrettsbarna koser seg på isen sammen med trenere og fornøyde foreldre

23.11.2021
- per-ivar@roail.no

Etterskolebandyen har i flere år vært et populært tilbud blant bandyspillerne i Røa. Dette kommer vi til å fortsette med og vi ønsker også å få med enda flere 2. og 3. klassinger gjennom vår nye satsing - BandyXtra.

08.11.2021
- Admin

Vi inviterer til bandyferie på Bogstad i vinterferien for alle spillere født i 2014 og opp til 2005. Vi satser på fine dager på Bogstad og stiller med gode trenere og masse istid!

06.02.2021
- Admin

Røa IL bandy sin AKS aktivitet "etterskolebandy" foregår mellom kl 15.00 - 16.30 på tirsdager og torsdager gjennom hele vinteren.

12.10.2020
- Admin

Bandyskolen er for barn mellom 5-8 år som ønsker å lære seg å gå på skøyter og prøve seg på bandy.

25.09.2020
- pmnordby

Vi ønsker velkommen til lagleder og trenermøte i bandygrupa i Røa IL tirsdag 6. oktober, kl 18 - 20.

Sted: Salen i Røa IL sitt klubbhus i Krisitan Auberts vei 20.

Velkommen!

14.09.2020
- per-ivar@roail.no

Hvis du trykker på "LES MER"-knappen vil du finne et vedlegg som inneholder presentasjonen fra sesongavslutningsmøtet.

29.06.2020
- per-ivar@roail.no

Bli med på et av årets kuleste arrangementer i uke 27, da vi inviterer barn mellom 7-13 år til idretts og aktivitetscamp!

30.05.2020
- patrik@roail.no