per-ivar@roail.no 2015-11-04 12:49:28

Vi takker våre samarbeidspartnere

Vi ønsker å takke alle våre samarbeidspartnere som gjør det mulig å skap idrettsglede i Bandygruppa og at vi kan ha Røa Kunstisbane Bogstad til glede for aktive utøvere, klubber, skoler, barnehager og befolkningen i nærområdet Dere har bidratt med en uvurderlig støtte.

Bandy_Sponsorer_Samarbeidspartnere_200914-page0001.jpg

Skal vi lykkes med satningen, må vi ha ennå flere støttespillere.

Vi håper du eller ditt firma vil være med slik at vi kan få en fantastisk isbane for alle i hele Røaområdet.

Ta kontakt og sjekk sidefanen Sponsormuligheter.

Vi ønsker å takke alle våre sponsorer som har blitt med på laget for å gjøre Røa Kunstisbane Bogstad til en realitet!
Dere har bidratt med en uvurderlig støtte.

Men vi trenger flere midler og sponsorer! Vi håper ditt firma vil være med å utvikle dette fantastiske analegget videre, slik at vi kan få en et enda bedre anlegg til glede for aktive, barnefamilier og skoler i hele bydel Vestre Aker.

Ta kontakt med oss for en prat om en skreddersydd løsning som passer ditt firma!