Etterskole-bandy

Røa bandy tilbyr også for sesongen 2019/20 "etterskole-bandy" på Bogstad Kunstisbane, for barn på skolene i nærområdet - Bogstad, Voksen, Lysejordet, Grindbakken, Sørkedalen og Huseby. Nytt for i år er at vi utøker tilbudet fra en dag per uke til to dager per uke.

Det blir organisert transport fra skolene etter AKS (avhengig av skole), og barna må hentes av foresatte på Bogstad Kunstisbane når treningen er slutt.

Påmelding

Tirsdager - 2011 og 2012: PÅMELDING

Torsdager - 2008, 2009 og 2010: PÅMELDING

Målgruppe og treningsbeskrivelse

Dette er et tilbud for alle jenter og gutter som vil gå på skøyter og spille bandy, uavhengig av forkunnskaper eller om man ønsker å spille på et lag eller ikke. Du trenger ikke å være medlem i Røa IL for å delta, så inviter gjerne venner med og ha det morsomt sammen på isen.

Barna blir delt opp i treningsgrupper, der treningen blir tilpasset slik at det skal bli gøy og utviklende for alle.

Man kan prøve en gang før man bestemmer seg om man vil være med videre.

2011 – 2012 Tirsdager kl 15.00 - 16.30

NB! Vi har en ordning for de som ikke når oppstart 14.30. Meld dere på som vanlig og ta så kontakt med patrik@roail.no.

Vi deler opp i en før julsdel og en etter. Man kan melde seg på før jul, etter jul eller begge (og prisen varierer litt mhp om du melder deg på litt eller alt).

Trening del 1 (13.nov - 17.des)

Trening del 2 (7.jan - 11.februar)

Trening hele vinter (13.nov - 11.februar)

2008, 2009 og 2010 Torsdager kl 15.00 - 16.30

Trening del 1 (15.nov - 19.des)

Trening del 2 (9.jan - 13.februar)

Trening hele vinter (15.nov - 13.februar)

Transport

Man kan bestille buss/taxitransport for sitt barn fra skolen for 70 kr pr gang. Dette gjøres ved å velge trening + taxi via vanlig påmelding.

Avgangstider fra skolene informeres når vi har oversikt over hvor mange det blir fra hver enkelt skole.
- Oppmøtested ved Lysejordet skole er parkeringsplassen over skolen (ved lærerparkeringen).
- På Huseby og Voksen er oppmøtested parkeringsplassen ved inngangen.
- Barna som går på Bogstad skole vil bli hentet i skolegården klokken 14.20 av en av trenerne (og fulgt bort til banen).

Barna må hentes på Bogstad Vinterparadis etter endt trening. Vi anbefaler å parkere på Bogstad Golfs parkeringsplass og gå ned, da det kan være noe trafikk ved skolen på denne tiden.

Trenere

Etterskole-bandy ledes av Patrik Heed, sportssjef og A-lagstrener i Røa bandy og forbundskaptein for Norges herrelandslag. Hjelpetrenere vil være bandyspillere fra Røa sitt A-lag og ungdomslag.

Utstyr / klær

Barna må ha med skøyter, hjelm, bandykølle og halsbeskytter/skinn.
Sjekk Bandy effekter for hva du trenger og hvor du kan få tak i utstyr.

Treningen foregår ute, så sørg også for at barnet er kledd for været.

Mat / Drikke

Vi serverer frukt og drikke til barna før treningen starter.

Prisen er:

Trening del 1 (6 ganger) - kr.1100 uten taxi / kr. 1520 med taxi

Trening del 2 (6 ganger) - kr.1100 uten taxi / kr. 1520 med taxi

Trening hele vinter (12 ganger) - kr.1900 uten taxi / kr. 2740 med taxi

NB! Man trenger ikke å være medlem av Røa IL / Røa Bandy for å delta, og man kan prøve en gang før man bestemmer seg om man vil være med videre (NB! meld dere på og betal som vanlig, hvis dere velger å ikke være med etter å ha prøvd en gang, refunderer vi beløpet).

Husk at det er skattefradrag på utgifter ifm pass av barn under 11 år.
Etterskole bandy drives etter selvkostmetoden. Et eventuelt overskudd går til å drifte isbanen på Bogstad.

For spørsmål angående aktiviteten/treningene/taxi kontakt patrik@roail.no