Velkommen til Bandygruppa i Røa IL

De fleste lagene i Røa IL, Bandy starter med regulær treninger etter høstferien. Lagene begynner med en blanding av barmarkstrening, innetrening og halltrening, før isen kommer, og vi holder på til isen går.

For sesongen 2021/22 ønsker vi alle barn født i 2014 eller tidligere velkommen til til en ny bandysesong, og alle født i 2015 velkommen til allidrett.

Vi tilbyr også:
- Etterskolebandy / skøyte og bandyskole i AKS/SFO tiden, og du kan lese mer om dette her.
- Bandykos på fredager for alle lag. Sjekk Banefordelingen / isplanen for når her.
- Åpen (alltid publikumstid) is og café på Røa Kunstisbane Bogstad hver helg.

Slik kommer du igang med spill på årskullet/laget ditt:
- Kontakt lagleder (sjekk Lagsider i fanen til venstre) for informasjon om trening for ditt barn.
Meld deg inn i Røa IL, og i Bandygruppa aktiviteten (særgruppen) som passer for barnet.

Finner du ikke lagsider eller informasjonen du trenger, kontakter du oss så hjelper vi deg.

Vi ønsker å takke alle våre sponsorer som har blitt med på laget for å gjøre Røa Kunstisbane Bogstad til en realitet!
Dere har bidratt med en uvurderlig støtte.

Men vi trenger flere midler og sponsorer! Vi håper ditt firma vil være med å utvikle dette fantastiske analegget videre, slik at vi kan få en et enda bedre anlegg til glede for aktive, barnefamilier og skoler i hele bydel Vestre Aker.

Ta kontakt med oss for en prat om en skreddersydd løsning som passer ditt firma!