Kontaktinformasjon 2008

Ta kontakt på post@roail.no dersom du ønsker mer informasjon om Røa Bandy 2008.

Lagleder Tonje Berggren

Tonje.Berggren(at)gmail.com

Hovedtrener Peder Heuch Bugge

peder(at)pbbygg.no

Trener Finn Erik Øveli

Sesongen 2021/2022

Vi starter opp med innebandytrening  på torsdager kl. 19.00-20.00 i gymsalen på Lysejordet skole  17. oktober. Så snart isen kommer på Røa Kunstisbane Bogstad blir det trening tirsdager og onsdager.

Denne sesongen spiller laget seriekampene på mandager.

Vi deltar på flere cuper i løpet av sesongen.

Ta kontakt med lagleder eller trener om du ønsker informasjon!

Nyheter

Vi må dessverre gjennom en ny periode med innstramninger og begrensninger. Dette berører oss alle - også Røa IL.

Hvis vi samarbeider godt og tar forhåndsregler, kan vi bidra til å gjøre denne perioden kortere enn den ellers ville ha vært.

Her kommer Røa IL sine "regler", som vi håper kan være til hjelp. Husk: Det er fortsatt mulig å trene:)

14.12.2021
- per-ivar@roail.no

Mens snøen venter på seg, er isaktivitetene i full gang på Røa Kunstisbane Bogstad. En ny sesong er i gang, og nå har vi fått mange nye talenter på skøyter:)

Allidrettsbarna koser seg på isen sammen med trenere og fornøyde foreldre

23.11.2021
- per-ivar@roail.no

Etterskolebandyen har i flere år vært et populært tilbud blant bandyspillerne i Røa. Dette kommer vi til å fortsette med og vi ønsker også å få med enda flere 2. og 3. klassinger gjennom vår nye satsing - BandyXtra.

08.11.2021
- Admin

Vi inviterer til bandyferie på Bogstad i vinterferien for alle spillere født i 2014 og opp til 2005. Vi satser på fine dager på Bogstad og stiller med gode trenere og masse istid!

06.02.2021
- Admin

Røa IL bandy sin AKS aktivitet "etterskolebandy" foregår mellom kl 15.00 - 16.30 på tirsdager og torsdager gjennom hele vinteren.

12.10.2020
- Admin

Bandyskolen er for barn mellom 5-8 år som ønsker å lære seg å gå på skøyter og prøve seg på bandy.

25.09.2020
- pmnordby

Vi ønsker velkommen til lagleder og trenermøte i bandygrupa i Røa IL tirsdag 6. oktober, kl 18 - 20.

Sted: Salen i Røa IL sitt klubbhus i Krisitan Auberts vei 20.

Velkommen!

14.09.2020
- per-ivar@roail.no

Hvis du trykker på "LES MER"-knappen vil du finne et vedlegg som inneholder presentasjonen fra sesongavslutningsmøtet.

29.06.2020
- per-ivar@roail.no

Bli med på et av årets kuleste arrangementer i uke 27, da vi inviterer barn mellom 7-13 år til idretts og aktivitetscamp!

30.05.2020
- patrik@roail.no

Vi ønsker å takke alle våre sponsorer som har blitt med på laget for å gjøre Røa Kunstisbane Bogstad til en realitet!
Dere har bidratt med en uvurderlig støtte.

Men vi trenger flere midler og sponsorer! Vi håper ditt firma vil være med å utvikle dette fantastiske analegget videre, slik at vi kan få en et enda bedre anlegg til glede for aktive, barnefamilier og skoler i hele bydel Vestre Aker.

Ta kontakt med oss for en prat om en skreddersydd løsning som passer ditt firma!