preben.myrvoll@gmail.com 2016-12-10 10:57:44

Røas spillerdrakter

RØA IL, BANDY  Spillerdrakt

Røa IL, Bandy sine spillerdrakter består av rød trøye, bukse og damask.

Klubben dekker trøye i passende størrelse til alle spillere. Spillere på Gutt, Junior og A-laget får også utdelt bukse. For andre, kan bukser enten kjøpes brukt eller bestilles nye via lagleder.

Ved bytte til ny trøye (og bukse for Gutt og eldre) leveres gammel trøye til lagleder slik at disse kan brukes av andre. Dersom det er behov for å prøve størrelse på trøye eller bukse før bestilling, kontakt lagleder eller materialforvalter i Røa IL Bandy.

Nødvendig utstyr for bandyspillere:

For kamp og trening trengs følgende utstyr:

-        Skøyter

-        Kne/leggbeskyttelse

-        Strømper/damask

-        Gørdel (rumpebeskyttelse)

-        Bandybukse

-        Halsbeskyttelse

-        Bandyhansker

-        Hjelm (med gitter opp til 19 år)

-        Bandykølle

Enkelte, spesielt yngre spillere bruker også albuebeskyttelse.

Røa IL Bandy har noe utstyr i små størrelser tilgjengelig for utlån til nye spillere som ønsker å prøve bandy. Ta kontakt med ansvarlig for Bandyskolen eller lagleder for respektive årsklasser i Røa IL Bandy for mer informasjon eller lån. Mye informasjon om utstyr finnes også på Røa IL Bandy sin facebook side.

Oversikt over størrelser på trøyer og bukser

per-ivar@roail.no 2018-07-05 09:31:45

Reklame på bandydrakter

Bandyforbundets bestemmelser om reklame på drakter finner du her.