per-ivar@roail.no 2021-04-07 16:32:53

Dette er Røas nettbutikker

KLIKK PÅ AKTUELL TEKST ELLER UNDER:

Samarbeidspartner løp og fritidsklær HELE IDRETTSLAGET; Bull Ski & Kajakk

BULL_LOGO_sort_2013_kopi.jpg

Samarbeidspartner Langrenn;

Swix.png

BULL_LOGO_sort_2013_kopi.jpg

Samarbeidspartner Sykkel:

Bioracer_websider.jpg

Samarbeidspartner Bandy-bekledning og -utstyr; Torshov Sport

Torshov_Sport.jpeg

Samarbeidspartner Fotball; (ikke nettbutikk - kun applikasjon, se under logoer):

diadora-logo.jpg Intersport.png

For bestilling av klubbtøy for fotball:
ALLE må bruke app(applikasjonen) til Intersport, som er tilgjengelig både for Iphone og Androide, for å få rabatter og bestille;
1. Last ned app`en (Intersport)
2. Registrer din profil (da får du også medlemskortet som gir deg rabattene som du skal ha)
3. Velg klubbtilknytning (under Profil); Velg "Røa Fotball"
4. Legg inn "ROA2020" i feltet for klubbkode
5. Gå på "Hjem" inne i samme app (Intersport-app`en), og "refresh"
6. I det blå felter rett under Røa-logoen finner du "Klubbkolleksjon for Røa Fotball"
HUSK: Du kan selv velge hvilken butikk som du ønsker å hente varene dine i - f.eks Storgata eller CC Vest.
Du får også medlemsrabattene i ALLE Intersportbutikker hvis du bruker strekkoden for medlemsskapet ditt i app`en når du handler.