Medlemskap i Røa IL

Røa Allianseidrettslag har følgende aktive idrettsgrener: barne- og allidrett, bandy, fotball, langrenn, sykkel, triathlon og trim.

For å utøve aktiv idrett i Røa, må man være medlem av Røa IL (Hovedlaget). For 2019 koster medlemsskap i Røa IL kr 650,- for aktive medlemmer og kr 250,- for støttemedlemmer/frivillige/tillitsvalgte. Det er også mulig å velge Familiemedlemskap med pris kr 1300,-.

Innmelding

Du melder deg inn i Røa IL via nettsiden.

• Klikk på "de tre strekene" i øverste venstre hjørne
  • Klikk på "Bli medlem"
  • Følg instruksene videre

Dersom du trenger hjelp, kan du kontakte administrasjonen på post@roail.no

Betaling/fornyelse av medlemskap

Du betaler ditt medlemskap via medlemssidene.

- Klikk på "de tre strekene" øverst i venstre hjørne

- Logg inn med ditt Brukernavn og Passord

- Du får da opp varsel om at Medlemskap ikke er betalt og trykker på "Til betaling"

- Betal med betalingskort og BankID

Endring av kontaktdata

Alle dine kontaktdata registreres i vårt Medlemsregister. Gjennom "Min side" kan du selv sørge for at dine data er korrekte til enhver tid. Du finner en grei beskrivelse av funksjonene i "Min side" hos vår systemleverandør.

Innmelding i gruppe

Når medlemskap er opprettet, melder du deg inn i særgruppene gjennom "Min side".

Hvordan melde seg ut

Send epost til post@roail.no og oppgi navn, fødselsdato og adresse. Alle oppsigelser skal skje gjennom e-post. Dersom du er medlem i særgrupper, kopier Foreldrekontakten/oppmannen i din årsgruppe på eposten. Har man vært aktiv i idrettslaget i et kalenderår, så skal medlemskap betales for dette året. Dvs at om man slutter etter vintersesongen, så skal medlemskap for påbegynt kalenderår betales.

Røa er for alle

Røa IL skal være for alle og økonomi skal ikke være årsak til at barn/unge ikke deltar i idrettslaget. Om det for enkeltpersoner eller familier er problemer med å få betalt medlemskontingent og/eller treningsavgifter, ber vi om at daglig leder Roger Bjørn Haugen kontaktes. Roger behandler hver sak individuelt og har taushetsplikt. Ta kontakt! Om du heller vil gi beskjed via kontaktperson i gruppa (lagleder/oppmann), så er dette også helt i orden. Da tar disse saken videre med Roger. Roger kontaktes via roger@roail.no eller via telefon 22 50 31 55 (dagtid).