Salgsutstilling på Røa!

3.-4. desember kan du sikre deg flott kunst i klubbhuset på Røa. Sammen med CA Galleri inviterer vi til salgsutstilling med mange kjente kunstnere. Hovedutstiller er Jan Baker. I tillegg kan navn som Nupen, Pushwagner, Opdahl, Fjell, Waksvik m.fl. nevnes.

2016-11-21
rogerroa

Jan Baker jobber med maleri og grafikk.

Han har vunnet internasjonale priser i Frankrike, Tyskland og Kina og har hatt betydelige utsmykningsoppdrag over hele landet. Han er representert i Nasjonalgalleriet, Riksgalleriet, Museet for Samtidskunst, Norsk Kulturråd, Bergen Billedgalleri, Det Svenske Stats Konstråd, Kulturministeriet i Bonn, samt en rekke andre offentlige og private samlinger i inn- og utland. I 2005 mottok han Kongens fortjenestemedalje i gull for sin kunstneriske innsats.

Jan Bakers grafiske blader er ofte laget som koldnålsradering eller i en særegen blandingsteknikk av metallpreg og serigrafi.

ÅPNINGSTIDER:

LØRDAG 3. DESEMBER KL 11.00 - 18.00