per-ivar@roail.no 2015-09-04 10:27:30

Kontaktinformasjon Røa Gutt Elite

Røa Gutt Elite (2004)

Her er kontaktinformasjon til støtteapparatet:

Lagleder:         David Scott  dssc73@gmail.com
Hovedtrener:   Christer F Johansen  christerfj@gmail.com
Ass.trener:       Patrik Heed  patrik@roail.no
Sliping:             Jørund Bogstrand  jorund.bogstrand@online.no
Kamparr.ansv: Petter Halvorsen  petterhalv@gmail.com

Nyheter

Det var kjempegod stemning og fantastisk innsats på klubbmesterkskapet i terrengløp på lørdag. Nesten 300 løpere stilte til start i en ganske utfordrende løype i det flotte, småkalde høstværet.

29.10.2018
- per-ivar@roail.no

Dette er et tilbud for jenter og gutter i alle årskull født 2011 og tidlige som vil gå på skøyter og spille bandy, uavhengig av forkunnskaper og om du ønsker å spille på et lag eller ikke - enten du er medlem i Røa IL, eller ikke.

17.10.2018
- per-ivar@roail.no

Vi har inngått en samarbeidsavtale der alle kan bidra uten at det koster oss noe ekstra  - samtidig som at Røa IL kan få et betydelig sponsorbeløp inn i kassen til arenautvikling - altså til glede for absolutt alle medlemmene!

15.10.2018
- per-ivar@roail.no

Over 90 barn som går på allidretten vår startet med ny idrett i går kveld - innebandy.

09.10.2018
- per-ivar@roail.no

Mange spillere fra lagene 03, 04, 05 og 06 er nå i gang med «bandycamp» i Sverige.

04.10.2018
- per-ivar@roail.no

Alle medlemmer i RØA IL får fra og med i dag, ved innlevering av ski til slip til Milslukern innen 27.oktober en pris på 500kr/par.

02.10.2018
- per-ivar@roail.no

Nå er ny nettbutikk på plass på alle gruppene sine sider. Foreløpig er det kun fotballkolleksjonen - i tillegg til klubbprodukter og "Støtt klubben produkter" som er inne. Vi jobber med produktene for de øvrige gruppene!

12.09.2018
- per-ivar@roail.no
A-lagspiller Dimitri kjører teknikk , taktikktrening og styrke trening i Røahallen. Han jobber med hvordan vi utfører en handling (teknikk), og hvilke valg vi gjør i bestemte situasjoner(taktikk). Styrke trening med riktig bandy posisjon.
11.09.2018
- per-ivar@roail.no

Vinteren nærmer seg, og is på "lille kunstgress" legger seg ikke selv. Vi vet at barna ønsker å ha muligheten til å trene og leke på is i gåavstand fra der de bor. Da sparer de tid, og får gjort mer.

27.08.2018