per-ivar@roail.no 2015-09-04 10:27:30

Kontaktinformasjon Røa Gutt Elite

Røa Gutt Elite (2004)

Her er kontaktinformasjon til støtteapparatet:

Lagleder:         David Scott  dssc73@gmail.com
Hovedtrener:   Christer F Johansen  christerfj@gmail.com
Ass.trener:       Patrik Heed  patrik@roail.no
Sliping:             Jørund Bogstrand  jorund.bogstrand@online.no
Kamparr.ansv: Petter Halvorsen  petterhalv@gmail.com

Nyheter

Mandag 18. mars 2019 kl.18.00 arrangerer Røa Langrenn klubbmesterskap på Voksenjordet (vis-a-vis Circle K på Bogstad). Igjen går rennet i stilen LANGRENNSCROSS fristil.

Vi ønsker alle fra BARNE- OG ALLIDRETT, FOTBALL OG BANDY spesielt velkommen!

04.03.2019
- per-ivar@roail.no

For første gang i Røa ILs snart 120 år lange historie har vi fått en generalsamarbeidspartner for samtlige breddeidretter og Røa Dynamite Girls. Hovedstyret er glad, takknemlig og stolt over at RSM Norge nå gjør en strategisk satsning på idrettlaget vårt.

01.03.2019
- per-ivar@roail.no

Se hvor fint det er på kunstisbanen vår i ettermiddag. Fremdeles mange som koser seg på skøyter på den fine isen.

26.02.2019
- per-ivar@roail.no

Oppstartsmøtet som var planlagt 6. mars er avlyst pga lav påmelding.

Første trening for 2012-årgangen er torsdag 7. mars, kl 16:30 -17:30 på Røabanen.

12.02.2019
- per-ivar@roail.no

Fredrik Nordby er en av U17-spillerne i VM-troppen til Norge. Vi gleder oss til å se ham levere i VM i Arkangelsk, Rusland 14. - 16. mars.

Tre andre med opprinnelse i Røa Bandy - Nils Brande, Henrik Remo og Hans Stordahl - er også med i troppen. HEIA RØA!!

08.02.2019
- per-ivar@roail.no

Diskusjonen rundt topping av lag og om det er riktig å ha fokus i ung alder på den ene idretten man vil bli god er jo en kontinuerlig debatt både hos foreldre, barn og trenere. Hovedstyret inviterer til: "Temakveld - Rollen som idrettsforelder"

06.02.2019
- per-ivar@roail.no

Vi har - på oppfordring fra langrennsgruppa - satt opp et nytt trafikalt grunnkurs som starter 4. april 2019 på klubbhuset.

Du kan melde deg på her: TRAFIKALT GRUNNKURS

"Førstemann til mølla" gjelder:)

Pass på å bruke følgende kode: roailtgk

28.01.2019
- per-ivar@roail.no

Nå er siste bandyøkt på allidretten gjennomført. Våre flotte trenere hilser til barna og ønsker lykke til med neste idrett, langrenn.

Bandygruppa takker trenerne, og ønsker alle barn som vil være bandyspillere i Røa IL velkommen på bandytrening!

23.01.2019
- per-ivar@roail.no

Tenk hvilken idrettsglede Røa IL har å tilby lokalsamfunnet. Bare i dag er det 3 skoler som bruker Røa Kunstisbane Bogstad. Først Voksen skole (bildet), senere både Bogstad og Sørkedalen skole. Legg også merke til de nye, fine støttepingvinene våre:)

15.01.2019