per-ivar@roail.no 2015-09-04 10:27:30

Kontaktinformasjon Røa Gutt Elite

Røa Gutt Elite (2004)

Her er kontaktinformasjon til støtteapparatet:

Lagleder:         David Scott  dssc73@gmail.com
Hovedtrener:   Christer F Johansen  christerfj@gmail.com
Ass.trener:       Patrik Heed  patrik@roail.no
Sliping:             Jørund Bogstrand  jorund.bogstrand@online.no
Kamparr.ansv: Petter Halvorsen  petterhalv@gmail.com

Vi venter de nye bandydraktene inn hvert øyeblikk.

Lagledere; Følg med og les nedenfor.

22.10.2019
- per-ivar@roail.no

Vår flotte styreleder i Langrennsgruppa ble lørdag tildelt prisen som Årets ildsjel på Skiforbundets Høstmøte på Gardermoen lørdag kveld.
Prisen ble delt ut av langrennssjef Espen Bjervig og leder i Skiforbundets langrennskomite, Thorbjørn Skogstad.

21.10.2019
- per-ivar@roail.no

Mandag 21. oktober kl 18:00 arrangerer Røa langrenn klubbmesterskap i terrengløp på Voksenjordet, Røa Snøpark. Løpet er åpent for alle medlemmer av Røa IL - fotballspillere, bandyspillere, triatleter, syklister, foreldre, søsken, trenere og hjelpetrenere.

10.10.2019
- per-ivar@roail.no

Patrik Heed, sportsjefen i bandygruppa i Røa IL blir norges nye forbundskaptein.

Les mer nedenfor

05.10.2019
- per-ivar@roail.no

Årets kull i allidrett er i gang!

80 ivrige og spente barn fra Bogstad, Lysejordet og Huseby skole stilte opp i strålende vær på allidretten i går, mandag 26. august!

Vi gleder oss til å ta barna gjennom varierte og morsom trening i høst, vinter og vår:)

27.08.2019
- per-ivar@roail.no

Røa IL arrangerer Hans Majestet Kongens Gardes Flomlysdrill 2019 den 30. august - i samarbeid med Hans Majestet Kongens Garde og Huseby Skoles Musikkorps.

Dette blir en fantastisk familiefest!

Velkommen kl 20.00.

Kjøp billetter (kr 60,-) på TicketCo.no.

02.08.2019
- per-ivar@roail.no

Vi er godt inne i sommerferien, og dere passer vel på å nyte noen litt late dager?

Men nå nærmer det seg mer "action" for mange av oss - Norway Cup, Sommerskiskole, Tine Fotballskole, Røa Bogstad Triatlon og Røa Senter Høstcup er rett rundt hjørnet.

17.07.2019
- per-ivar@roail.no

Vårens utgave av Røa Bogstad Triatlon ble en kald og våt - men allikevel super opplevelse for deltakerne. Mange unge jenter og gutter stilte til start og vi hadde stor deltakelse fra andre klubber.

Nå håper vi på rekorddeltakelse i høst!

01.07.2019
- per-ivar@roail.no

Fra 1. september er Bull Ski&Kajakk vår samarbeidspartner på fritids-, løpe- og langrennsklær.

Alle som har lyst til å se og prøve/sjekke størrelser på den nye "Røa-kolleksjon" kan komme innom klubbkontoret.

Rask levering fra Bull Ski & Kajakk!

24.06.2019