Ny klubbkolleksjon - BANDY!

Vi har mottatt mange henvendelser i det siste fra medlemmer som venter på klubbkolleksjonen i Bandy.

Nå er de første artiklene allerede på plass i nettbutikken vår.

2018-11-13
per-ivar@roail.no

Selv om det normalt er kort leveringstid på akkurat disse produktene, anbefaler vi at du bestiller raskt hvis du ønsker å ha dette tøyet på plass så tidlig som mulig i sesongen eller til jul.

Alle produktene kommer med Røa-logo og - for de produktene som skal ha dette initialer - inkludert i prisen (selv om produktene i nettbutikken er avbildet uten logo).

I vintersesongen vil vi oversende bestillinger til leverandør hver 14. dag.

TRYKK HER FOR KLUBBKOLLEKSJONEN FOR BANDY

Sjekk også ut fanene "Støtt klubbenprodukter" og "Klubbprodukter". Her kan du kanskje finne noen gode kjøp som du ikke har tenkt på tidligere -enten til jul, til daglig bruk eller til gaver til deg selv eller andre.

STØRRELSESGUIDE:

Størrelsesguide Bauer