Vi trenger DIN grasrotandel!!

Grasrotandelen gjør det mulig for deg som spiller hos Norsk Tipping å gi 7 prosent av spillinnsatsen direkte til Røa IL.

Det er penger som vi trenger for å skaffe billigere og bedre tilbud til barna i klubben....uten at det koster deg noe mer!

2019-01-10
per-ivar@roail.no

Grasrotandelen gir Røa IL 7 % av det alle som gjør den lille jobben med å sende en SMS til nr 60000 med meldingen "Grasrotandel 971491787" (tallene er organisasjonsnummeret til Røa IL) fra sin mobiltelefon.

Dette skjer uten at verken innsats, premie eller vinnersjanser øker. Det eneste som skjer er at man bidrar til mer idrettsglede i Røa IL.

Derfor oppfordrer vi deg om:

1. Send "Grasrotandel 971491787" til 60000 hvis du selv bruker Norsk Tipping
  2. Be familie, venner, bekjente og kolleger om å sende "Grasrotandel 971491787" til 60000 hvis de bruker Norsk Tipping
  3. Send oppfordringen og vedlegget som du ser her videre til alle de du føler at kan bidra til å støtte Røa IL gjennom denne løsningen.

Grasrotandelen_R%F8aIL.jpg