Kontaktinformasjon 2008

Ta kontakt på post@roail.no dersom du ønsker mer informasjon om Røa Bandy 2008.

Lagleder Tonje Berggren

Tonje.Berggren(at)gmail.com

Hovedtrener Peder Heuch Bugge

peder(at)pbbygg.no

Trener Finn Erik Øveli

Sesongen 2021/2022

Vi starter opp med innebandytrening  på torsdager kl. 19.00-20.00 i gymsalen på Lysejordet skole  17. oktober. Så snart isen kommer på Røa Kunstisbane Bogstad blir det trening tirsdager og onsdager.

Denne sesongen spiller laget seriekampene på mandager.

Vi deltar på flere cuper i løpet av sesongen.

Ta kontakt med lagleder eller trener om du ønsker informasjon!

Nyheter

Det var kjempegod stemning og fantastisk innsats på klubbmesterkskapet i terrengløp på lørdag. Nesten 300 løpere stilte til start i en ganske utfordrende løype i det flotte, småkalde høstværet.

29.10.2018
- per-ivar@roail.no

Dette er et tilbud for jenter og gutter i alle årskull født 2011 og tidlige som vil gå på skøyter og spille bandy, uavhengig av forkunnskaper og om du ønsker å spille på et lag eller ikke - enten du er medlem i Røa IL, eller ikke.

17.10.2018
- per-ivar@roail.no

Vi har inngått en samarbeidsavtale der alle kan bidra uten at det koster oss noe ekstra  - samtidig som at Røa IL kan få et betydelig sponsorbeløp inn i kassen til arenautvikling - altså til glede for absolutt alle medlemmene!

15.10.2018
- per-ivar@roail.no

Over 90 barn som går på allidretten vår startet med ny idrett i går kveld - innebandy.

09.10.2018
- per-ivar@roail.no

Mange spillere fra lagene 03, 04, 05 og 06 er nå i gang med «bandycamp» i Sverige.

04.10.2018
- per-ivar@roail.no

Alle medlemmer i RØA IL får fra og med i dag, ved innlevering av ski til slip til Milslukern innen 27.oktober en pris på 500kr/par.

02.10.2018
- per-ivar@roail.no

Nå er ny nettbutikk på plass på alle gruppene sine sider. Foreløpig er det kun fotballkolleksjonen - i tillegg til klubbprodukter og "Støtt klubben produkter" som er inne. Vi jobber med produktene for de øvrige gruppene!

12.09.2018
- per-ivar@roail.no
A-lagspiller Dimitri kjører teknikk , taktikktrening og styrke trening i Røahallen. Han jobber med hvordan vi utfører en handling (teknikk), og hvilke valg vi gjør i bestemte situasjoner(taktikk). Styrke trening med riktig bandy posisjon.
11.09.2018
- per-ivar@roail.no

Vinteren nærmer seg, og is på "lille kunstgress" legger seg ikke selv. Vi vet at barna ønsker å ha muligheten til å trene og leke på is i gåavstand fra der de bor. Da sparer de tid, og får gjort mer.

27.08.2018