Røa bandys 03, 04, 05 og A-lag på høstcamp til Kungälv

Gutter fra 05- 04- og 03 årgangene (tilsammen 26). Reiste til Ale Arena onsdag kveld. A-laget kom fredag. For unggutta ble det ca 12 timer istid og tid til to kamper..

2017-10-09
preben.myrvoll@gmail.com

Gutter fra 05- 04- og 03 årgangene (tilsammen 26). Reiste til Ale Arena onsdag kveld. A-laget kom fredag. For unggutta ble det ca 12 timer istid og tid til to kamper mot hhv Villa Lidkøping sitt 04-lag og 02-03-lag.  Sosialt og hyggelig. Intenst og lærerikt. Flott at A-laget og deres nye trener Vladislav tok så godt imot de yngre gutta.