Bandy smågutt-kamp på Bogstad søndag 27.nov kl 16:00

Førstkommende søndag kl 16 skal smågutt-laget spille kamp på Bogstad kunstis mot ØHIL i NM-serien. Dette er også første 11er kamp på hjemmebane for Røa i aldersbestemte årsklasser på en god del år, således en liten milepæl i gjenreisingen av Røa Bandy!

2016-11-23
preben.myrvoll@gmail.com
Bandy smågutt-kamp på Bogstad søndag 27.nov kl 16:00

Førstkommende søndag skal smågutt-laget spille kamp på Bogstad kunstis mot ØHIL i NM-serien.

Smågutt-laget fikk en fin start på sesongens seriespill med 8-2 seier borte mot Snarøya sist søndag.
Gutta trenger nå all den støtte de kan få for å fortsette på samme sporet.
Alle med en følelse for Røa Bandy oppfordres derfor til å legge søndagsturen innom Bogstad og bli med på å heie frem Røa-gutta!!

Gratis toddy og kaffe fra bandykiosken :-)

Satser på skikkelig stemning på Bogstad på søndag. Bandy-gutta våre lover underholdning :-)