I går åpnet det nye garderobebygget på kunstisbanen vår offisielt.

Idrettsbyråden stilte og norgesmesterene fra Småguttlaget fikk velfortjente heder.

23.11.2018
- per-ivar@roail.no

I dag, onsdag 21. november, har 2011-gruppa sin aller første trening på Røa Kunstisbane Bogstad.

Kom og se på og hei dem frem!

21.11.2018
- per-ivar@roail.no

Sjekk ut sammenlikningen som vi har gjort mot selkskapene som har 95 % av markedet i Norge.

Vi tenker at du forstår hva du bør gjøre:)

19.11.2018
- per-ivar@roail.no

Vi har mottatt mange henvendelser i det siste fra medlemmer som venter på klubbkolleksjonen i Bandy.

Nå er de første artiklene allerede på plass i nettbutikken vår.

13.11.2018
- per-ivar@roail.no

Røa IL fyller 118 år søndag 11. november 2018.

Røa IL, Fotball fyller 100 år i 2018.

Les bursdagshilsenen fra daglig leder Roger til dere, og bruk noen få sekunder eller minutter på å tenke igjennom hva dette egentlig innebærer.

10.11.2018
- per-ivar@roail.no

Vi har bestemt oss for å gjøre dealen ennå bedre for deg og ditt lag - og å utfordre konkurranseinstinktet ditt!

09.11.2018
- per-ivar@roail.no

Vi ønsker Japoniis Sushi på Røa Senter velkommen som ny støttespiller for Røa IL, Bandy

06.11.2018
- per-ivar@roail.no

Noen ganger må noen gå foran. Prøve nye løsninger. Gå nye veier. Skape muligheter for klubben og penger til idrettsglede.

05.11.2018
- per-ivar@roail.no

Noen ganger må noen gå foran. Prøve nye løsninger. Gå nye veier. Skape muligheter for klubben.

02.11.2018