Nyheter

I forkant av onsdagen Årsmøte, ble det delt ut 5 Hedersmerker, alle for fortjenestefull innsats i idrettslaget gjennom mange år. Hedersmenn: Bo Callander, Martin Novotny, Terje Skramdal, Øyvind Sollie og Tor Heiestad (ikke til stede). Gratulerer!

01.04.2016

Suksess for 03/04 i sin første 11er-turnering

18.03.2016
- pmnordby
I går var det lokaloppgjør mellom Røa Ice Queens og Ullern Mamas på Ullernbanen.
Det ble seier til Røa, og damene ønsker seg enda flere skøyteglade Queens neste sesong. Ice Queens har en egen side på Facebook -

MAMMABANDY.

10.03.2016
- katarinaroa

Pga mangel på dommere er tirsdagens A-kamp, som skulle vært spilt på Bogstad, dessverre avlyst.

16.02.2016

Røa 2003 avslutter 7er-bandyen med stil

13.02.2016

Kjære Bandyforeldre, lagledere, trenere og ressurspersoner i Røa,

Bandy styret ønsker å kalle inn til et fellesmøte på klubbhuset der vi vil informere om planer og oppgaver vi står foran i tiden fremover.

12.02.2016

Røa 2003 til topps på Snarøya Cup

08.02.2016
- pmnordby

For de som frykter at våren nærmer seg og at isen og bandykompisene snart fordufter. Fortvil ikke: Både Ullern, Edsbyen og mange andre har bandyskoler til sommeren / høsten. Sjekk her for liste.

04.02.2016
- preben.myrvoll@gmail.com

Den 5-7 februar arrangeres VM for U19 i Trollhtättan. Røa spiller Ole Stordal, som for tiden går på Bandy gymnas i Sandviken i Sverige er tatt ut til å representere Norge. Vi gratulerer med VM uttaket og ønsker lykke til i turneringen.

29.01.2016
- rogerroa

Vi ønsker å takke alle våre sponsorer som har blitt med på laget for å gjøre Røa Kunstisbane Bogstad til en realitet!
Dere har bidratt med en uvurderlig støtte.

Men vi trenger flere midler og sponsorer! Vi håper ditt firma vil være med å utvikle dette fantastiske analegget videre, slik at vi kan få en et enda bedre anlegg til glede for aktive, barnefamilier og skoler i hele bydel Vestre Aker.

Ta kontakt med oss for en prat om en skreddersydd løsning som passer ditt firma!