Nyheter

Førstkommende søndag kl 16 skal smågutt-laget spille kamp på Bogstad kunstis mot ØHIL i NM-serien. Dette er også første 11er kamp på hjemmebane for Røa i aldersbestemte årsklasser på en god del år, således en liten milepæl i gjenreisingen av Røa Bandy!

23.11.2016
- preben.myrvoll@gmail.com

3.-4. desember kan du sikre deg flott kunst i klubbhuset på Røa. Sammen med CA Galleri inviterer vi til salgsutstilling med mange kjente kunstnere. Hovedutstiller er Jan Baker. I tillegg kan navn som Nupen, Pushwagner, Opdahl, Fjell, Waksvik m.fl. nevnes.

21.11.2016
- rogerroa
Røa Bandy var godt representert i Kosa Open sist helg med et lag i Smågutt-klassen, og to lag i hhv LG04 og LG05. Innsatsen fra alle lag tok Røa også langt opp på resultatlistene.
10.11.2016
- preben.myrvoll@gmail.com

Røa bandy har via sitt designkontor fått utviklet en ny kleskolleksjon som passer perfekt både på og rundt isen. Kolleksjonen består av ytterjakke og bukse, og kommer i en både foret og uforet versjon. Bestill innen 21/11 og få levert før jul.

09.11.2016
- preben.myrvoll@gmail.com

Endelig har vinteren og bandysesongen kommet til Bogstad. Hele kunstisen er åpen for regulær trening fra og med i dag (mandag 7 november). Sjekk banefordelingen: http://roail.no/Bandy/Sidemeny/Anlegg/baner/Bogstad-kunstisbane.html

07.11.2016
- preben.myrvoll@gmail.com

Dommere vil i år ha spesiell fokus på oppførsel mot dommere og dette betyr at det vil være en «nulltoleranse» for mishagsytringer.

Nulltoleranse.pdf

02.11.2016
- katarinaroa

Røa Energizer Cup 2017 arrangeres på Bogstad Kunstisbane 7. - 8. januar og vi ønsker alle bandylag i årsklassene 2004 - 2009 velkommen til cup på våre nye kunstisbane.

PÅMELDING Røa Energizer Cup 2017

02.11.2016
- katarinaroa

TORSDAG 10. NOVEMBER KL 18.00 ARRANGERER VI INNEBANDYKURS FOR FORELDRE/VOKSNE. DETTE ER EN DEL AV TRENER 1-KURSET I INNEBANDY OG NYTTIG FOR ALLE. 2 TIMER TEORI I KLUBBHUSET OG 2 TIMER PRAKSIS I RØAHALLEN. Gratis. PÅMELDING TIL roger@roail.no

31.10.2016
- rogerroa

Røabandyttene selger nå supporter-luer/beanies. Kjøper du en er du med på å støtte laget, og så går overskuddet til Røa Bandy. Bestill hos Petter Halvorsen (bestill: petterhalv(at)gmail.com, betaling med Vipps: 92013989). Heia Røa.

23.10.2016