Røa IL inngår samarbeidsavtale med Kolonial.no AS

Røa IL kan med glede melde at Kolonial.no AS er med på laget. Vi har inngått en samarbeidsavtale for de neste to årene med en opsjon på forlengelse. Hentested ved siden av klubbhuset! Bruk vervekode roail og du får 200 kroner i rabatt!

2017-05-10
rogerroa

Kolonial.no AS

Kolonial.no AS er Norges største og billigste dagligvarebutikk på nett. Per i dag leverer de over hele Østlandet og har i tillegg 47 hentesteder. Den gründerdrevende nettaktøren har siden etableringen i 2013 opplevd en enorm vekst og har store ambisjoner for fremtiden.

Hentested på Røa Idrettsplass

Kolonial.no vil innen kort tid sette opp et hentepunkt på Plassen ved klubbhuset i Kristian Auberts vei 20. Det selvbetjente hentepunktet fungerer som et utleveringssted for nettbutikkens brede sortiment. Det er gratis å hente og du får i tillegg 3% rabatt på hele handlekurven. Vil du ha varene levert hjem koster det fra kr 0,-. Via Kolonial.no sin app eller nettbutikk kan du få inspirasjon fra deres mange velsmakende oppskrifter og velge mellom mer enn 5 500 varer. Gjør en handel og hent varene enkelt mens du venter på dine små.

Vervekode

Som medlem i Røa IL vil du motta en vervekode - denne er roail. Den kan enkelt tastes inn under ”invitasjonskode” når du oppretter en konto. Samme vervekode kan du sende videre til alle kjente du unner en god handleopplevelse. Ved siden av en egen rabatt vil Røa IL nyte godt av rekrutteringsarbeidet. Dette kommer klubben og alle dens medlemmer til gode!
Følgende link viser også til Røa IL’s landingsside og kan spres i sosiale medier :

Vi er stolte over å ha en så innovativ og nytenkende bedrift med på laget.

Velkommen Kolonial.no AS!

Kolonial%20K.jpeg

Vi ønsker å takke alle våre sponsorer som har blitt med på laget for å gjøre Røa Kunstisbane Bogstad til en realitet!
Dere har bidratt med en uvurderlig støtte.

Men vi trenger flere midler og sponsorer! Vi håper ditt firma vil være med å utvikle dette fantastiske analegget videre, slik at vi kan få en et enda bedre anlegg til glede for aktive, barnefamilier og skoler i hele bydel Vestre Aker.

Ta kontakt med oss for en prat om en skreddersydd løsning som passer ditt firma!