Informasjon fra Oslo&Akershus Bandyregion avd. bandy

Vi har fått følgende informasjon fra Oslo og AKershus Bandyregion, vedr kretsserien. Alle lagledere bør lese gjnnom dette. NB! Det er påmeldingsfrist i August

2016-06-23
preben.myrvoll@gmail.com

Hei Alle bandyklubber.

Vi ber dere videre sende denne email med vedlagt informasjon til alle lagledere. Vedlegget inneholder viktig informasjon for planlegging av kommende bandysesong.
Vi oppfordrer alle til å være tidlig ute på innlevering av påmeldinger til kommende sesong, skjema ligger vedlagt.

Styret i Oslo&Akershus Bandyregion avd.bandy består av:
Leder Eivind Thorne, Øvrevoll Hosle IL
Nestleder: Tor Sagafoss, Røa IL
Medlem: Petter Billington, Ullern IL
Medlem: Beate Nygaard, Stabæk IF
Medlem: Astrid Sønstevold, Skeid
Vara: Atle Bråthen, Frigg
Vara: Turid Kvaal, Høvik

Vi oppfordrer klubbene til å ta kontakt hvis det ting dere lurer på.

Oslo&Akershus Bandyregion avd Bandy arbeidsplan og oppgaver
Kretsstyret skal, så sant det er mulig:
·         Organisere seriespill i aldersbestemte klasser
·         Arrangere kretsmesterskap i de aldersbestemte klasser (junior, gutter/jenter, smågutter/jenter og lillegutter/jenter), samt Old boys og for skolelag.
·         Arrangere skoleturneringer i både Akershus og Oslo
·         Behandle dispensasjonssaker
·         Være et rådgivende organ i klubbsaker, som f.eks rundt anlegg og drift.
·         Bidra til og støtte dommere med rekruttering, kurs, drakter, oppfølging.
·         Nytt punkt: Regionen ønsker å ha en oversikt over cuper og diverse klubb informasjon for å sikre et godt og bredt sportslig tilbud i regionen.

På vegne av styret, med vennlig hilsen

Eivind Thorne
Leder