per-ivar@roail.no 2015-09-04 10:26:39

Kontaktinformasjon Juniorlaget

JUNIOR (2003)

For sesongen 2020 - 2021 har Juniorlaget (2003)  dette støtteapparatet:

Lagleder: Sander Tufte  sander_tufte@hotmail.com
Hovedtrener: Patrik Heed  patrik@roail.no
Ass.trener: Christer F Johansen  christerfj@gmail.com
Sliping: Pål Stranger Johannessen  pastrang@online.no
Kamparr.ansv: Pål Magnus Nordby  pmnordby@online.no

Ta kontakt med lagleder om du ønsker mer informasjon eller spille på juniorlaget!

Nyheter

Onsdag 12. juni inviterer vi foreldre, voksne utøvere, trenere og samarbeidpartnere på "Grillfest med "tri-opsjon"".

Vi følger opp "Rollen som idrettsforeldre"-samlingen vi hadde 27. februar, der deltakerne kom med mange gode innspill.

28.05.2019
- per-ivar@roail.no

Akersposten Mærradalen Opp ble et topp arrangement på alle måter. Selve løypa går i fantastisk flott natur. Du kan løpe på lag eller individuelt. Du kan løpe fort eller ta det rolig. Uansett så blir det sosialt, grilling og god stemning i mål.

23.05.2019
- per-ivar@roail.no

Dette er femte gangen vi gjennomfører Mærradalen Opp, og vi vil sette rekord!!!

Tidligere har vi klart 50 lag, men nå vil vi ha 100.

Engasjer venner, familie og gjengen du trener sammen med, og bli med å lage Akersposten Mærradalen Opp til en kjempefest!

03.05.2019
- per-ivar@roail.no

Vi ønsker alle medlemmer, tillitsvalgte, foreldre, supportere, samarbeidspartnere og støttespillere en RIKTIG GOD PÅSKE!

Husk at Røa Dynamite Girls har hjemmekamp mot LYN 2. påskedag (22. april), kl 15:00, så kom og hei på jentene våre!

11.04.2019
- per-ivar@roail.no

Våren er her, og skal du pusse opp kan du gjøre et vårkupp hos Flügger med 40% rabatt!

Kampanjen starter i dag, 10. april og avsluttes 24. april.

I tillegg oppfordrer vi til å stemme på Røa IL i VÅRSLIPPSKONKURRANSEN på Facebook!

10.04.2019
- per-ivar@roail.no

Nå er påmeldingen åpnet for Akersposten Mærradalen Opp!

Nytt av året er at du kan gjennomføre distansen individuelt hvis du ikke klarer å stable et firemannslag på beina.

En skikkelig sosial påhengsstafett for store og små - med grilling servering i mål.

09.04.2019
- per-ivar@roail.no

I løpet av den siste uken, så har Røa IL får TV-dekning minst 4 ganger:)

Langrennsgruppa har fått mest dekning, men også Fotball har fått bra respons.

Nedenfor finner du info og lenker til noen av innslagene.

03.04.2019
- per-ivar@roail.no

Røa Bandy har sesongavslutningsmøte den 20/3, kl 18.00 på kaféen på kunstiusbanen. Men dere på via mail eller på Facebook.

18.03.2019
- preben.myrvoll@gmail.com

Superspennende finale mot Drammen tippet i Røas favør

08.03.2019
- pmnordby

Vi ønsker å takke alle våre sponsorer som har blitt med på laget for å gjøre Røa Kunstisbane Bogstad til en realitet!
Dere har bidratt med en uvurderlig støtte.

Men vi trenger flere midler og sponsorer! Vi håper ditt firma vil være med å utvikle dette fantastiske analegget videre, slik at vi kan få en et enda bedre anlegg til glede for aktive, barnefamilier og skoler i hele bydel Vestre Aker.

Ta kontakt med oss for en prat om en skreddersydd løsning som passer ditt firma!