Røa Smågutt til kvartfinale i NM

Røabandyttene sikret kvartfinale i NM-sluttspillet med god margin

2017-01-22
pmnordby

Røabandyttene (2003+2004) har denne sesongen fusjonert for å kunne spille 11er-bandy i småguttklassen 2002/2003. Ettersom motstanderlagene i snitt er ett år eldre har vi deltatt i useedet gruppe i NM-serien, og her er det kun vinneren av serien som går videre til kvartfinale i NM.

Resultatene har vært over all forventning, og etter 5 strake seire i NM-serien har Røabandyttene sikret seg 1. plassen før siste runde spilles. Det betyr at småguttlaget spiller kvartfinale i NM for første gang siden 2013. Denne spilles 25. februar, og vi møter ett av de 4 beste lagene i seedet gruppe.

Nå gjenstår én kamp i NM-serien og 3 kamper i interkretsserien (som Røa leder komfortabelt), og hvis Røa skulle vinne kvartfinalen blir det en ekstra bonus i en fantastisk sesong.

Vi ønsker å takke alle våre sponsorer som har blitt med på laget for å gjøre Røa Kunstisbane Bogstad til en realitet!
Dere har bidratt med en uvurderlig støtte.

Men vi trenger flere midler og sponsorer! Vi håper ditt firma vil være med å utvikle dette fantastiske analegget videre, slik at vi kan få en et enda bedre anlegg til glede for aktive, barnefamilier og skoler i hele bydel Vestre Aker.

Ta kontakt med oss for en prat om en skreddersydd løsning som passer ditt firma!