Bandy blir til langrenn for allidretten

Siste dag på bandyskøyter for barna som går på Allidrett er i dag, mandag 14. januar, men det er muligheter for å fortsette med bandy for de som ønsker dette - uten at det går ut over langrennstreningen i allidretten.

2019-01-11
per-ivar@roail.no

Mandag 14. januar er det igjen skøyter/bandy på Allidretten, før Langrenn tar over mandag 21. januar.

Aktiviteten på Røa Kunstisbane Bogstad starter, som vanlig, kl 17.30 og varer en time. Husk å være presis!

Som forrige gang, så har vi foreldretrening. Ta på skøyter og hjelm og bli med!

Preben stiller i slipebua og kan slipe barnas skøyter kl 17.00-17.30 og kl 18.30-19.00

Når allidretten nå avslutter sin bandydel, så er det likevel mulig å fortsette med bandy i Røa IL. Istid er satt av onsdager kl 17.00-18.00 ut sesongen!

Bandytreningen er foreldredrevet, og man får oppstartshjelp, råd, utstyr fra klubben. Det har allerede meldt seg en pappa som vil bidra, så ikke vær redd for å melde deg og engasjer deg du også! Du blir ikke alene, og du vil ikke angre på det:)

Vi har opprettet FB gruppen Røa Bandy 2012 som vi oppfordrer foreldre som har lyst til å fortsette med bandy å melde seg inn i:

Man trenger IKKE å kunne så mye om skøyter eller bandy for bidra, og Røa IL Bandy har ferdig opplegg med treninger, lek mm som kan brukes.