Strålende Røa innsats i Kosa Open sist helg

Røa Bandy var godt representert i Kosa Open sist helg med et lag i Smågutt-klassen, og to lag i hhv LG04 og LG05. Innsatsen fra alle lag tok Røa også langt opp på resultatlistene.
2016-11-10
preben.myrvoll@gmail.com
Smågutt-laget tok til slutt en meget fin 3.plass i konkurranse med 14 lag, etter bl.a en sterk seier mot Drammen 1 i gruppespillet og 3-1 mot ØHIL i kvartfinalen. Dette var Smågutt-lagets første reelle matching mot lag som i stor grad domineres av 1-2 år eldre gutter. Vi skal jobbe målrettet videre og dette gav mersmak!
I LG04-klassen toppet Røa-lagene hver sin gruppe etter seks strake seiere på lørdagen. I sluttspillet på søndag fortsatte Røabandyttene i samme spor og gav seg ikke før dobbelseier i cupen var et faktum! Meget imponerende i konkurranse med 16 lag.
LG05-lagene skulle ikke være mye snauere; storspill av begge Røa-lagene i innledende kamper endte med en første og en andre plass etter gruppespillet. Etter sluttspill-kampene ble det til slutt flotte plasseringer på tredje og syvende. Sterke resultater i første cup med sluttspill for 05-lagene!

Det gror godt i Røa Bandy nå :-)
Heia Røa!