Klubbmesterskap i terrengløp 2019 - påmelding

Mandag 21. oktober kl 18:00 arrangerer Røa langrenn klubbmesterskap i terrengløp på Voksenjordet, Røa Snøpark. Løpet er åpent for alle medlemmer av Røa IL - fotballspillere, bandyspillere, triatleter, syklister, foreldre, søsken, trenere og hjelpetrenere.

2019-10-10
per-ivar@roail.no

VELKOMMEN TIL KLUBBMESTERSKAP I TERRENGLØP 2019

Kom og test høstformen sammen med langrennsgruppa i et uhøytidelig arrangement. Vi oppfordrer spesielt alle fotballspillere, bandyspillere, triatleter, syklister, foreldre, søsken, trenere og hjelpetrenere å stille!

Det er premie til alle og det blir salg av kaker, boller, saft, mm.

Løyper:
Det blir to løyper, en kort (ca. 900 m) og en lang (ca. 1,5 km) som løpes i ulikt antall runder avhengig av klasser. Løypene går i variert terreng og blir godt merket i området rundt Voksenjordet og ned mot Mærradalen. De som løp i fjor vil kjenne igjen traseen, men den vil bli litt lettere i år. De yngste starter først.

Påmelding innen søndag 20. oktober kl. 23:59.

Etteranmelding ved start mot etteranmeldingsgebyr på 50 kr.

Velkommen, vi gleder oss!

Les mer og meld deg på HER