pmnordby 2021-09-28 21:33:09

Bandyskole sesongen 2021/2022

Bandy- og allidrettsgruppa i Røa IL arrangerer bandyskole for barn i alderen 5-8 år lørdager kl 12:45-13:45 gjennom hele vinteren.

Alle gutter og jenter som liker å gå på skøyter og er glad i ballspill er velkomne til å delta. Instruktører vil være trenere og spillere fra Røas bandylag.

Bandyskolen er en av mange aktiviteter som arrangeres i samarbeid med allidretten i Røa, og for de som deltar på allidretten er bandyskole inkludert.

For å delta trenger du skøyter, og hjelm med visir. Det er også fint om du har egen bandykølle, men det er ikke nødvendig.Vi har også noe utstyr (hjelmer, køller og knebeskyttere) som vi har fått via Zuccarello-stiftelsen som vi gjerne låner ut.

Det vil bli mulighet for å slipe skøyter, samt å få hjelp til tilpasning av hjelm, kølle og annet utstyr under treningene.

Bandyskolen koster kr 800,- og inkluderer 10 treninger samt deltagelse på Røa Torg Bandycup

HER KAN DU MELDE DEG PÅ RØA BANDYSKOLE 2021/2022

Nyheter

Førstkommende søndag kl 16 skal smågutt-laget spille kamp på Bogstad kunstis mot ØHIL i NM-serien. Dette er også første 11er kamp på hjemmebane for Røa i aldersbestemte årsklasser på en god del år, således en liten milepæl i gjenreisingen av Røa Bandy!

23.11.2016
- preben.myrvoll@gmail.com

3.-4. desember kan du sikre deg flott kunst i klubbhuset på Røa. Sammen med CA Galleri inviterer vi til salgsutstilling med mange kjente kunstnere. Hovedutstiller er Jan Baker. I tillegg kan navn som Nupen, Pushwagner, Opdahl, Fjell, Waksvik m.fl. nevnes.

21.11.2016
- rogerroa
Røa Bandy var godt representert i Kosa Open sist helg med et lag i Smågutt-klassen, og to lag i hhv LG04 og LG05. Innsatsen fra alle lag tok Røa også langt opp på resultatlistene.
10.11.2016
- preben.myrvoll@gmail.com

Røa bandy har via sitt designkontor fått utviklet en ny kleskolleksjon som passer perfekt både på og rundt isen. Kolleksjonen består av ytterjakke og bukse, og kommer i en både foret og uforet versjon. Bestill innen 21/11 og få levert før jul.

09.11.2016
- preben.myrvoll@gmail.com

Endelig har vinteren og bandysesongen kommet til Bogstad. Hele kunstisen er åpen for regulær trening fra og med i dag (mandag 7 november). Sjekk banefordelingen: http://roail.no/Bandy/Sidemeny/Anlegg/baner/Bogstad-kunstisbane.html

07.11.2016
- preben.myrvoll@gmail.com

Dommere vil i år ha spesiell fokus på oppførsel mot dommere og dette betyr at det vil være en «nulltoleranse» for mishagsytringer.

Nulltoleranse.pdf

02.11.2016
- katarinaroa

Røa Energizer Cup 2017 arrangeres på Bogstad Kunstisbane 7. - 8. januar og vi ønsker alle bandylag i årsklassene 2004 - 2009 velkommen til cup på våre nye kunstisbane.

PÅMELDING Røa Energizer Cup 2017

02.11.2016
- katarinaroa

TORSDAG 10. NOVEMBER KL 18.00 ARRANGERER VI INNEBANDYKURS FOR FORELDRE/VOKSNE. DETTE ER EN DEL AV TRENER 1-KURSET I INNEBANDY OG NYTTIG FOR ALLE. 2 TIMER TEORI I KLUBBHUSET OG 2 TIMER PRAKSIS I RØAHALLEN. Gratis. PÅMELDING TIL roger@roail.no

31.10.2016
- rogerroa

Røabandyttene selger nå supporter-luer/beanies. Kjøper du en er du med på å støtte laget, og så går overskuddet til Røa Bandy. Bestill hos Petter Halvorsen (bestill: petterhalv(at)gmail.com, betaling med Vipps: 92013989). Heia Røa.

23.10.2016