Gladnyhet og konkurranse - bedre muligheter for DEG og DITT LAG

Vi har bestemt oss for å gjøre dealen ennå bedre for deg og ditt lag - og å utfordre konkurranseinstinktet ditt!

2018-11-09
per-ivar@roail.no

Flere av oss har nå forsøkt Sponz en stund, og vi ønsker virkelig at vi skal klare å nå målet om minst 300 Sponz-abonnenter fra Røa IL.

DITT LAG FÅR HELE "OVERGANGSBELØPET"

For å øke motivasjonen og innsatsen hos dere har vi  derfor bestemt oss for å gjøre følgende:

• Hvert enkelt bandylag
  • Hvert enkelt fotballlag
  • Hver enkelt årsklasser i langrenn
  • Triatlongruppa
  • Sykkelgruppa
  • Trimgruppa
  • Allidretten

beholder hele overgangsbeløpet på kr 400,- pr ny abonnent som de får over på Sponz selv HVIS DE BESTILLER INNEN 23. DESEMBER 2018.

NB! Husk at alle abonnement som ditt lag klarer å få inn  - enten det er egne, foreldre, besteforeldre, venner, naboen, klassekamerater eller bekjente - som blir registert på laget blir regnet med. Bare sørg for at det blir registrert inn på bestillingsskjemaet.

Vi kommer til å kåre en vinner og premiere laget som klarer flest abonnement innen denne fristen.

HUSK OGSÅ AT:

• alle nye abonnenter gjennom Røa IL i tillegg får 10 GB ekstra data hvis de blir Sponz-abonnenter innen 23. desember!
  • det er familierabatt i tillegg til allerede god pris
  • SPONZ benytter Telenor-nettet og har fullverdig dekning i Norge og overalt i utlandet.
  • det er ingen binding
  • du får "data roll-over"

VINN EN NY IPHONE!!!

Alle i Røa IL som har byttet til Sponz innen 30. november 2018 er med i trekningen for å vinne en helt ny Iphone 8.

TRYKK HER FOR Å VELGE ABONNEMENT OG BYTTE TIL SPONZ

FORTSATT LIKE BRA. LIKE BILLIG. BARE MER PENGER TIL LAGET DITT OG RØA IL!!!

Oda_Sponz_181108.JPG