Norge A vs. The Immigrants på Frogner Stadion, Oslo lørdag 19.12. kl. 1600

Det norske A-landslaget i bandy (herrer) møter «The Immigrants» på Frogner Stadion i Oslo lørdag 19.desember. Kampstart er kl. 1600.

Entré:
Voksne kr. 100,-
Alle under 18 år: Gratis
2015-12-17
preben.myrvoll@gmail.com
Norsk bandy har behov for svenske, russiske og finske spillere i sine elitetropper for å opprettholde og forbedre det sportslige nivået på norsk elitebandy. At A-landslaget forsvarer sin posisjon som verdens femte beste bandynasjon er viktig for omdømmet, rekruttering og nyutvikling.

The Immigrants ble stiftet i 2015 for å matche A-landslaget i sine forberedelser til sesongens VM i Khabarovsk. Den første kampen fant sted i mars 2015 under glimrende forhold og et hyggelig arrangement på Stabekkbanen i regi av Stabæk IF. Norge A, med naturlig nok flere samlinger enn The Immigrants, tok hjem seieren med 9-5 (5-2, 4-3) i en minneverdig og fartsfylt kamp for spillere og publikum.
The Immigrants er en verdifull aktør i det norske samfunnet generelt og bidrar med sine positive holdninger, ferdigheter og evner til at tilstrømmingen av unge rekrutter til bandymiljøet er økende. Her er det mye å lære for små og store. Kampen er en anerkjennelse av og også en hyllest til
The Immigrants!
NBF har herved gleden av å invitere spillere, dommere og publikum til ny dyst på Frogner stadion den 19. desember kl. 16.00 sammen med det ypperste av hva bandysporten kan bidra med på vår hjemlige arena. La oss alle gripe dagen og anledningen til å overvære en fin fight krydret med tekniske ferdigheter til glede for alle med et hjerte for bandysporten. Norges Bandyforbund som initiativtaker og Frigg som teknisk arrangør ønsker alle velkommen!

Entré:
Voksne kr. 100,-