Nytt Trafikalt grunnkurs i klubbhuset

Røa IL har inngått avtale med Wright Trafikkskole og kan i mars på ny tilby Trafikalt grunnkurs i Røa klubbhus. Oppstart 13. mars. Under følger påmeldingsinformasjon.

2018-02-25
rogerroa

Vi i Wright Trafikkskole, synes det er viktig å støtte klubben. Defor har vi denne avtalen med Røa Fotball.
Ved å melde seg på Kurs, får du som elev rabatt, samt at klubben får tilbakeført " kick back "

Her får du en bruksanvisning på hvordan du skal registrere deg og melde deg på trafikalt grunnkurs.
Neste kursstart er 13. mars på klubbhuset. Kurset er på 4 kvelder plus mørkedemo.

Registrering og påmeldingsinfo:

Registrer deg på www.wright.no

Velg avd. Ullern. Lærer Håvard Nilsen.  Du skal kjøpe Trafikalt grunnkurs, velg: kurs på Røa klubbhus.

Trykk kjøp (med full pris) Du får spørsmål om wright kode, skriv inn:  roailtgk

Når du har skrevet inn kode og oppdatert, kommer ny pris opp, fullfør kjøpet.
Du har da fått din rabatt og klubben får automatisk kick back av ditt kjøp.

Hvis spørsmål: Ring vårt kontor i Asker tlf. 66787525 ( Kl. 08.00 – 15.30) mail: asker@wright.no

Hvis du ønsker å starte med kjøreopplæringen, kan du kjøpe en startpakke, eller en Superpakke. Ved kjøp av superpakken, bruk samme fremgangsmåte, men velg opplæring kl. B eller automat. Bruk wrightkode: roailspp