per-ivar@roail.no 2019-06-17 14:09:07

Om juniorgruppa i Røa IL

Juniorgruppa

Langrennsgruppa i Røa IL har en juniorgruppe med over 30 løpere i sesongen 2021-2022. Juniorgruppa har flest løpere i årgangene 2001, 2003 og 2004, og klubben legger vekt et godt sportslig opplegg og sosialt miljø som omfatter både bredde og topp.

Løperne som skal delta på Norgescup for junior er også med i Team Kollen (Oslo skikrets og klubbene sin felles juniorsatsing).

Juniorgruppa har felles treninger 3-4 ganger hver uke. Øvrige treninger er egentrening i henhold til løpernes individuelle treningsplaner. Videre er det en rekke helgesamlinger. Disse er enten i regi av klubben eller Team Kollen.

Trenerne for juniorgruppa er hovedtrener Morten Horn Elieson. Øvrige trenere i juniorgruppa er Lovise Heimdal og Karstein Johaug.

Kontaktinformasjon:

Trenere: