Røa Langrenn og Oslo Skikrets inviterer til kretssamling (2000-2001)

Vi ønsker velkommen til treningssamling for alle 15-16 løpere i Oslo Skikrets lørdag 19. september kl 10:00 til ca 17:00 i Holmenkollen.

2015-09-08
katarinaroa

Det blir en dag på rulleski i tillegg til varierte øvelser innen spenst/hurtighet, styrke, koordinasjon og balanse. Målet med dagen er ellers å bli litt kjent på tvers av klubbene og ha det moro sammen! Det blir servert lunsj samt frukt mellom øktene.

Møt ferdig skiftet ved pressesenteret (begrenset mulighet for dusj etter trening).

Ta med:

• Skøyterulleski m/tilbehør inkl hjelm og refleksvest
  • Joggesko
  • Skift
  • Drikke til hele dagen

Hovedtrener er Sverre Waaler Kaas, Heming – vi er i tillegg avhengig av at klubbene stiller med trenere som vil bli involvert i forberedelser og gjennomføring. Viktig at klubbene sørger gode ressurser som kan være med å ta ansvar her.

Påmelding utøvere og trenere innen 13. September her:

P%C5MELDING_button_1.png

Lagledermøte: Så snart første økt er i gang (ca. 10:30) blir det informasjonsmøte for laglederne. Vi går gjennom program for sesongen, inkludert hovedlandsrennet i Fauske.

BDO cup: Til neste sesong vil cup-en vår skifte navn ettersom BDO ikke ønsket å forlenge avtalen. Men felles cup med Akershus og Østfold blir det uansett og dersom dere vet om noen som kan tenke seg å få firmanavnet sitt på cup-en mot å sponse oss med premier så er vi veldig interessert i tips om dette.

Vi gleder oss!

Hilsen: Roald, Heming og Lars, Oppmenn 15-16 langrenn Oslo Skikrets