Milslukern - registrer deg for å få rabatt

Milslukern endrer løsning. Medlemskortene forsvinner. Skal du ha rabatt, så må du registrere deg på nytt.

Mer info om dette finner du under.

2019-02-13
per-ivar@roail.no

Milslukern - som langrennsgruppa har avtale med -  er en del av Sport1,

Med bakgrunn i nye krav i forhold til å lagre personopplysninger (GDPR) må medlemmene i Røa IL samtykke på at Sport 1 kan lagre personopplysninger etter regelverk innført i 2018.

For at du som medlem i Røa IL skal få avtalte fordeler i form av rabatt og/eller provisjoner må alle kjøp registreres på deg og Røa IL.

Medlemskortene til Milslukern utgår.

I stedet  må du må du oppgi mobilnummeret ditt når du handler i butikken. Mobilnummeret er medlemsnummeret, og avgjør evt rabatt samt sikrer at kjøpet registreres på Røa IL.

For at dette skal gjennomføres på en enkel og sømløs måte og i henhold til gjeldende regelverk må medlemmet i klubben registrere seg i Sport 1 Kundeklubb. Dette kan man gjøre på ulike måter:

1. Bruk vedlagte word eller pdf-fil for å linke deg opp mot registreringsskjemaet. Der må du fylle inn navn, adresse, mobil tlf og epost adresse og krysse av for at man samtykker til at personopplysninger lagres.

2. Du kan registrere deg på Milslukern (i butikken) ved hjelp av QR-kode (den samme som du finner i vedleggene) som leses på mobil og linkes til registrering.

Uten registering, blir det dessverre heller ingen rabatt på Milslukern heretter:(