Høsthilsen

Hei, alle i Røa IL Langrenn!

Nå nærmer det seg høstferie og offisiell åpning av barmarksesongen i langrennsgruppene. Vi møtes alle sammen på Bogstad skole mandag uke 41 klokken 1830

2008-gruppen ønskes spesielt velkommen.

2015-09-25
Røa Langrenn Styret

Forsett med å spre informasjon om oppstartstidspunktet til potensielle medlemmer. Info/foreldre møte mandag 5/10 15 klokken 1840

Det blir lagt ut oppmøteplass for de respektive grupper og anbefalt treningsområde om ikke lenge. Det er da tenkt at de eldste gruppene benytter Skuggenjordet (Hestehagen), hvor det mest sannsynlig er både godt lys og lager/oppmøtecontainer ved første oppstart. Mer info rundt dette kommer så snart alt faller på plass.

Det har i den siste tiden blitt avholdt møte mellom Sørkedalen IF og Røa IL, hvor det er enighet om at det fine samarbeidet vi har, skal føres videre! Istedenfor å fakturere Røa IL Langrenn årlig, er det blitt enighet om en ny avtale som favner om et gjensidig ansvar rundt snøproduksjon.

Vi søker med dette etter 15 stykker fra vår klubb som kan inngå i en snøkanongjeng, sammen med 15 stykker fra Sørkedalen IF. Disse vil sammen utgjøre en sosial gjeng med tilhørende middag/sosial omgang, for de som da gjør en ekstra innsats i produksjonstiden av snø. Det vil bli gitt grundig opplæring og sammen skal dette bli en veldig hyggelig aktivitet som er veldig vær avhengig. Produksjons sted vil være på Lokalet som tidligere år. Vi tenker at det passer for fedre, mødre, besteforeldre eller oldeforeldre til langrennsløpere i Røa IL. Det viktigste er at man er interessert i den utrolige viktige oppgaven av å få våre utøvere tidlig på snø, og være stolt av oppgaven man blir en del av. Vi håper at noen føler seg kallet og disse vil selvfølgelig bli fredet fra andre dugnads oppdrag i vinterhalvåret, hvis ønskelig. En bonus ved dette vil også være kompetansebygging rundt et eventuelt eget snø produksjons anlegg i (nær)fremtidJ Ta direkte kontakt med meg for påmelding/info på 90119441 ellerroa_langrenn@yahoo.no Hvis det blir for mange, blir det loddtrekning!

Påmelding til Skeikampen samlingen går ut i uke 41 og vi håper på rekord deltagelse også i år! Tidspunkt er i år helgen 4-6 desember.
Det jobbes med flere spennende saker om dagen, så følg med på nettsidene og nyhetsbrevene.

Tusen takk til ALLE (ingen nevnt, ingen glemt) som gjør dette mulig og lykke til med barmarkstrening/arrangementer i denne mørke tiden!

Vi stoler på værprofeten, som sier at det skal bli en lang vinter med tidlig kulde og naturlig snø!!

For styret

Rune Lorenzen