rogerroa 2017-05-12 10:10:57

Velkommen til Røa IL

Selv om Røa IL er et stort idrettslag som tilbyr mange idretter for utøvere i alle aldre, er vi veldig glad for at du har lyst til å bli en del av vår klubb.

Vi ønsker oss flere medlemmer, og Røa IL er en klubb som har plass for alle - enten du er mosjonist eller ønsker å satse.

FOR DE YNGSTE:

For deg som er helt i startgropa og veldig ung, 3-5 år, har vi Barnegym i Røahallen. Se www.roail.no/allidrett for mer informasjon, og bli med for å bli bedre kjent med oss og andre barn i samme alder.

FOR DEG SOM AKKURAT HAR BEGYNT PÅ SKOLEN:

På samme nettside finner du mer informasjon om Allidretten. Denne er skreddersydd for deg som har begynt i første klasse, og som har godt av å bli introdusert og kjent med forskjellige idretter samt få et godt grunnlag for ulike treningsformer.

BANDY, FOTBALL, LANGRENN OG SYKLING

Både Bandy, Fotball, Langrenn og Sykling blir introdusert gjennom Allidretten, og disse idrettene blir startet i løpet av eller rett i etterkant av Allidretten.

SÆRIDRETTENE - TRIM, TRIATLON, SYKLING, LANGRENN, FOTBALL og BANDY

Hvis du vil ha mer informasjon om de ulike særidrettene, kan du se litt på deres nettsider og trykke på den samme lenken "Ny i Røa?" på de gruppesidene som du er interessert i å bli bedre kjent med.

For informasjon om medlemskap og kontingenter, se http://www.roail.no/Hovedlaget/Sidemeny/Medlemsinformasjon/Medlemssystem.html