katarinaroa 2016-06-06 14:42:22

Torsdag 27.april 2017  kl 18:00 – 21:00

Sted: Røa Klubbhus

Påmeldingsfrist: 26.april 2017

For påmelding følg linken her:

PÅMELDING

Ved spørsmål ta kontakt med vårt kontor på katarina@roail.no eller tlf 22 50 31 55.

Hvem er det for?

Dette kurset er meningsfull for alle Røa avdelingene – Langrenn, Allidrett, Bandy, Fotball, Turn, Triatlon og Sykkel.

Det anbefales at man tar et førstehjelps gjenoppfrisknings kurs minimum hvert annet år.

Vi ønsker oss medlemmer som kan tenke seg å bruke litt av sin fritid på å hjelpe andre, samtidig som man får del i et flott fellesskap og en grundig opplæring i førstehjelp og andre nyttige områder.

Hjertestartere finnes i dag på mange offentlige steder (også i Røa Klubbhus) derfor er det viktig å vite mer. Selv om maskinene er svært enkle å bruke, vil den som skal bruke maskinen gjerne være litt usikker og redd. Men med god opplæring vil man være bedre rustet i forkant av en eventuell hendelse.

Vi håper så mange som mulig deltar!

hjertestarter.jpg