rogerroa 2015-06-23 15:32:53

Til tjeneste

Røa IL har over 300 tillitsvalgte og frivillige i klubben, som alle gjør en viktig jobb. Enten de står på rundt laget til sønnen eller datteren, sørger for at arrangementene blir gjennomført eller tar hånd om økonomien i en gruppe, så gjør de en innsats som idrettslaget er helt avhengig av. Røa IL setter stor pris på dere alle!

Ønsker du å bli med på laget, ta kontakt med daglig leder på roger(at)roail.no eller ring 22 50 31 55. Du kan også ta direkte kontakt med den gruppa (allidrett, bandy, Dynamite Girls, fotball, langrenn, trim, triathlon, sykkel) som du ønsker å bidra i.

Dette får du som tillitsvalgt/frivillig i Røa IL:

Sjansen til å bidra i det viktige barne- og ungdomsarbeidet som Røa IL gjør.

Være med i et fellesskap og treffe mange andre hyggelige mennesker.

Mulighet til å bidra til trygge og gode rammer for barna og ungdommen i Røa IL.

Være med å påvirke hvordan idrettslaget i Røa skal drives.

Masse moro og noe jobb!

Krav til tillitsvalgte:

Alle tillitsvalgte, trenere, lagledere og andre med verv i Røa IL er medlemmer i idrettslaget og betaler kr 200 pr år i medlemskontingent.

Alle som bidrar i Røa IL skal ha godkjent politiattest, se egen side om dette.