rogerroa 2015-06-12 09:57:10

Medlemsinformasjon

Velkommen til Røa ILs nye hjemmeside med online påmelding.

Eksisterende medlemmer gjør følgende, når man skal betale eller melde på til en aktivitet.

Bruk Medlemsmeny i venstre kolonne. Om denne ikke synes på skjermen din, så trykker du på de tre strekene øverst til venstre.

1. Klikk på LOGG INN og fyll ut det brukernavn og passord du er blitt tildelt eller har opprettet selv. Har du glemt dette, så trykk på "Glemt brukernavn/passord". Passord sendes så til e-postadressen din. (Har du endret e-postadresse, kontakt post@roail.no)
  2. Medlemskontingent må være betalt før du melder deg på en medlemsaktivitet/-arrangement. Du får beskjed om dette ikke er gjort.
  3. Velg Mine medlemskap og betal for gruppeaktivitet om denne ligger der. Hvis ikke, trykk på Innmelding i gruppe og legg til/betal for denne.

For å bli medlem, gjøres følgende først:

1) Fyll ut Bli medlem-skjema (NB. Gjelder KUN NYE MEDLEMMER)

2) Betal medlemskontingenten. (Kr 650,- for aktive medlemmer).

3) Gjør pkt 1., 2., og 3. ovenfor

Medlemskontingentene for 2021 er:

1. Kr 650,- for aktive medlemmer i idrettslaget
  2. Kr 250,- for medlemmer ("tillitsvalgte" og andre) som ikke er aktive utøvere i idrettslaget
  3. Kr 1.300,- for en familie som er registrert i folkeregisteret som familie. Betal dette medlemsskapet via den som er registrert som hovedmedlem i familien.

En aktiv utøver i Røa IL MÅ være registrert som medlem (ha et aktivt medlemskap). Dette er et krav som Norges Idrettsforbund stiller til oss som idrettslag for at utøveren bl.a. skal være forsikret.

- Medlemskontingenten gjelder kalenderåret, uansett om den betales tidlig eller sent på året. I januar sendes det ut krav om ny medlemskontingent.

Som medlem (ikke aktiv) støtter du Røas virksomhet for barne- og ungdomsidrett samt at du er stemmeberettiget ved idrettslagets årsmøter. Årsmøtet har bestemt at alle tillitsvalgte i idrettslaget minimum skal være "medlem".

Utmelding skal skje skriftlig til post@roail.no

Betalt medlemskontingent blir ikke refundert ved utmelding "midt i året".

Ved spørsmål, kontakt post@roail.no