Nå kan du dra på ferie mens du støtter klubben i ditt hjerte

Det er enkelt! Bestill reisen din på www.idrettsreiser.no og merk bestillingen med kode roail

Da mottar klubben inntil 30% støtte fra Idrettsreiser.

2018-03-01
rogerroa

Alle leverandørene finner du på nettreisebyrået. Idrettsreiser støtter norsk breddeidrett ved å gi inntekter til klubben for hver reise som kjøpes gjennom nettstedet. Inntektene fra leverandørene varierer, men det gis som regel 30 % av inntektene til klubben. Unntaket er flyselskapene som kun gir nettopriser og de leverandørene som ikke vil støtte breddeidretten. Men de finner du ikke hos oss.

Alle reisene og tilbudene har samme priser som du finner hos andre reisebyråer, turoperatører eller hos leverandørene selv

Hvordan skaffer du klubben inntekter? Enkelt, når du booker på www.idrettsreiser.no merker du bookingen (bestillingen din) med klubbens kode roail

Det er alt som skal til, og du er med på å skaffe klubben din nye inntekter

Idrettsreiser garanterer at riktig beløp kommer til din klubb.

Om dere er medlemmer, supportere, aktive utøvere, besteforeldre eller naboer - Idrettsreiser gjør ingen forskjell på folk. Hos oss er alle velkommen til å bestille reiser samtidig som de støtter klubben økonomisk.

Bli med på denne klubbdugnaden som hverken tar tid eller koster penger! Bestill din reise på www.idrettsreiser.no og støtt klubben økonomisk