RSM Norge - Generalsamarbeidspartner for hele Røa IL

For første gang i Røa ILs snart 120 år lange historie har vi fått en generalsamarbeidspartner for samtlige breddeidretter og Røa Dynamite Girls. Hovedstyret er glad, takknemlig og stolt over at RSM Norge nå gjør en strategisk satsning på idrettlaget vårt.

2019-03-01
per-ivar@roail.no

RSM NORGE OG RØA IL SKAPER FREMTIDEN SAMMEN

Det er ikke hverdagskost å finne en samarbeidspartner som vi har så mye til felles med som daglig leder Hans Ragnar Berg og resten avRSM Norge - både når det gjelder verdisyn og hva som er viktig for å skape utvikling og idrettsglede.

Vårt klare ansvar er nå å bidra til at RSM Norge får god synlighet og blir lagt merke til. Vi er utrolig glade for at akkurat RSM Norge viser engasjement for Røa IL og velger å ta samfunnsansvar der barn og unge får oppleve glede, mestring og raushet i et engasjert og trygt idrettsmiljø.

RSM Norge sitt engasjement er historisk i klubbsammenheng. Røa IL har aldri tidligere hatt en generalsamarbeidspartner på dette nivået; en støttespiller som både engasjerer seg i alle 7 breddeidrettene i klubben og samtidig i elite-satsningen vår.

Det er vanskelig å sette ord på hvor mye RSM Norge og Hans Ragnar sitt engasjement i Røa IL kommer til å bety for idrettslaget og utøverne våre. Røas visjon er «En klubb å være stolt av». Nå kan vi også legge til at vi har «En generalsamarbeidspartner å være stolt av».

Alt RSM Norge gjør, gjør de for å skape gode kundeopplevelser, og vi ser frem til å bidra til at ennå flere nå blir kjent med Hans Ragnar og teamet hans i RSM Norge.

LES MER OM RSM NORGE HER

Les om Akerspostens dekning av saken HER