Nyheter

3.-4. desember kan du sikre deg flott kunst i klubbhuset på Røa. Sammen med CA Galleri inviterer vi til salgsutstilling med mange kjente kunstnere. Hovedutstiller er Jan Baker. I tillegg kan navn som Nupen, Pushwagner, Opdahl, Fjell, Waksvik m.fl. nevnes.

21.11.2016

OPPSTART VÅREN ER MANDAG 8. januar

Mandag kl 1900: Vibeke Smith Aulie

Tirsdag kl 10.00: Eva-Lill Kamhaug

Torsdag kl 1000: Mette Hjelmark

Torsdag kl 1900: Anne Chr Andvik/Mette H

08.08.2016
- rogerroa

Denne sommeren vil vi «rydde opp» i depositum og antall nøkler som er aktivert for bruk til hallen/gymsalen.

Nøkkelkort og –brikker vil bli deaktivert og vi ønsker at alle som er i omløp leveres inn til kontoret v/Roger. Lever gjerne i konvolutt i ...

27.06.2016
- rogerroa

Røaposten ble levert til klubbhuset i går onsdag og blir nå distribuert rundt til alle postkasser rundt Røa. Om du ikke har fått det innen søndag kveld, så gi gjerne beskjed til post@roail.no og vi sender deg et eksemplar.

16.06.2016
- rogerroa

Resultater fra årets Mærradalen opp ligger nå ute!

Du finner dem her.

Vi takker alle frivillige og deltakere for årets løp og gleder oss allerede til neste år.

26.05.2016
- katarinaroa