Nyheter

Løperne strålte om kapp med sola og trivdes svært godt i årets utgave av Mærradalen Opp, som ble arrangert 23. mai. 27 lag tok løpeturen fra Radiumhosptalet til Badeplassen på Bogstad og ønsker flere lag velkommen neste år. Resultater finner man under.

23.05.2018
- rogerroa

Røa IL har fått ny styreleder!. Kathrine Godager, Goda for mange, ble i årsmøtet valgt til ny styreleder i Røa IL. Vi gratulerer Goda med utnevnelsen og ser fram til dette. Goda har mange års erfaring fra styreverv og andre frivillige roller i ...

13.04.2018
- rogerroa

I Årsmøtet 4. april ble styreleder Jon Tufte-Johnsen takket av som leder etter 9 år i lederrollen. Røa IL har fått gjennomført mye og hatt en rivende utvikling i denne perioden! Vi takker Jon for en kjempeinnsats gjennom mange år!

11.04.2018
- rogerroa

NIF har laget noen enkle retningslinjer for publisering av bilder og film av mennesker på nettsider, sosiale medier og andre publikasjoner. De gjelder også i Røa IL.

22.01.2018
- rogerroa

De 35 påmeldte lagene fikk en fin løpeopplevelse (selv om det var tungt for noen) i årets DNB Mærradalen Opp. Et flott arrangement i gode omgivelser. Takk til alle som bidro og takk til hovedsponsor DNB og premiesponsor ABV.

24.05.2017