Nyansettelser og ny organisering i Røa IL Fotball!

Les mer om klubbens nyansettelser på fulltid og omorganiseringen for 2018.

2017-11-20
SteinEllingsen

Røa IL Fotball lyste i september ut 2 stillinger på fulltid, og fikk inn 40 søkere. Etter en god prosess landet vi ned på 2 kandidater vi ønsket å ansette, og til vår store glede takket begge to ja.

Vi har derfor gleden av å presentere Kristoffer Lie og Ole Tobias Mehn-Andersen som de 2 nye i administrasjonen i Røa IL Fotball. Vi har dermed doblet fra 2 til 4 mennesker på fulltid i klubben, og vi er svært stolte av gutta vi har fått inn!

Kristoffer kommer fra Romerike og har jobbet flere år i Lillestrøm SK med elitelag på guttesiden, tillegg har han jobbet med kretslag i Akershus. Han har akkurat kommet hjem etter endt masterstudie på John Moores University i Liverpool og jobb i Everton FC. Kristoffer fullfører i disse dager sin UEFA A-lisens.

Ole Tobias er bergenser opprinnelig, men kommer fra Strømsgodset Toppfotball hvor han har jobbet som elitetrener, fysisk trener og spillerutvikler. Ole Tobias har bachelorgrad fra Høgskolen i Bø og har jobbet 4 år i Strømsgodset Toppfotball. Ole Tobias har UEFA B-lisens, samt en rekke andre kurs.

I tillegg til disse to på fulltid har vi ansatt Gary Hogan og John Bradbury som nye i Røa IL Fotball. Gary er tidligere toppspiller og avsluttet karrieren sin i Eliteserien for Sandefjord, og har i senere tid vært hovedtrener i 2.div herrer og 1.div kvinner. John er australier og har spilt på høyt nivå der, han kommer til Røa fra Nesøya Fotball.

I tillegg har vi re-signert Niklas Juliussen som fysioterapeut, Sondre Stokkmo, German Rudnev, Bjørn Erik Andersson, Daniel Dominique, Håvard Gram og Geir Nordby som trenere.

Fra nyttår vil Henrik Stenseng, Gina Svartsund, Henrik Høgmo og Kenan Secerovic forlate oss. Vi takker dem alle for suveren innsats!!!

Organsieringen i 2018 vil dermed se slik ut:

Ola Loe:
- Fotballsjef barn