KOM PÅ BANEN!

Tirdag 28. september starter Zuccarellostiftelsen kampanjen "KOM PÅ BANEN" og Røa IL er offisiell støttespiller.
Når idrett blir for dyrt, så er det barna som betaler prisen.
2021-09-28
per-ivar@roail.no
Vi må alle komme på banen for de barna som har stått på sidelinjen både før/under/etter koronapandemien. Det er nå vi har muligheten - hvis vi roper høyt nok kanskje vi når helt frem til den nye regjeringen.

Kom på banen

Bli med og spre ordet, slik at vi kan hjelpe flere! Det er lett og gøy å delta i kampanjen.

1. Last ned og skriv ut tomme plakater.

2. Skriv «Blir alt bra?» eller alternativt «Alt KAN bli bra», og tegn en regnbue på plakatene. Gjerne med øyne som vist på eksemplene eller med sportsmotiv.

3. Heng opp plakatene!

Bruk plakatsøyler, plakatvegger eller andre steder for plakater som er godkjent av din kommune. Vi oppfordrer også til å spørre om tillatelse til å henge opp andre steder hvor mange ferdes, feks. kjøpesentre. Velg gjerne steder man kan nå ut til sportsinteresserte, feks. sportsbutikk, treningssenter, idrettsanlegg, golfklubb osv.

Del gjerne bilde og video av din plakat på Instagram eller Facebook med #kompåbanen eller tagg @zuccarellostiftelsen.

Video og bilder av plakater mottas også med stor takk på mail: post@zuccarellostiftelsen.no

Husk tillatelse fra foreldre. Bilder/videoer som deles med #kompåbanen / @zuccarellostiftelsen eller på mail, kan deles videre av Zuccarellostiftelsen i våre kanaler. Jo større engasjement vi klarer å skape sammen, jo flere kan vi hjelpe.

Spre gjerne dette budskapet.

Vi kommer til å dele ut plakater, men du kan også hente på klubbkontoret på Røabanen.
Bli med å tegne! Bli med å henge opp plakater!

thumbnail_image003.png

MTOTFLS