Mye som skjer fremover - husk å melde deg på!

Vi er godt inne i sommerferien, og dere passer vel på å nyte noen litt late dager?

Men nå nærmer det seg mer "action" for mange av oss - Norway Cup, Sommerskiskole, Tine Fotballskole, Røa Bogstad Triatlon og Røa Senter Høstcup er rett rundt hjørnet.

2019-07-17
per-ivar@roail.no

PASS PÅ Å MELDE DERE PÅ!

Norway Cup - 27. juli - 3. august

Røa IL har 24 lag påmeldt til Norway Cup, så det betyr høy aktivitet både her på banen og på Cup-banene. Også i år har vi lagt til rette for skikkelig sosialt opplegg, som vi håper at skaper god stemning i alle lagene.

Sommerskiskolen - Uke 33

Sommerskiskolen har hatt en liten vri fra tidligere år. Vi vet opplegget er bra, og gleder oss til å ta imot barna og gi dem gode opplevelser. Trykk HER for påmelding.

Tine Fotballskole - Uke 33

Vi har rekordmange med, og den første uken av skolen - uke 26 - var helt fantastisk med mye fotballglede på banene og mange slitne barn og voksne hver eneste ettermiddag. Husk å meld deg på til Tine Fotballskole i uke 33 snarestn, hvis du ikke allerede har gjort det!

Det gjør du HER

Røa Bogstad Triatlon - onsdag 21. august

Triatlonen i juni ble en kald, men nyyyyyyydelig opplevelse for alle barna. Vi var imponerte over de tøffe barna som trosset temperaturen både på land og i vannet.  Oppmøtet fra andre klubber var over all forventning - været og temperaturen tatt i betraktning. Vi savnet mange av våre egne på vårens arrangement, og satser på at de kommer sterkt tilbake på høstens Røa Bogstad Triatlon. Meld deg på HER!

Røa Senter Cup - barnefotballcup for spillere født mellom 2007 og 2012

Høstversjonen av vår fantasiske og tradisjonsrike cup blir helgen 7. og 8. september.

Vi ønsker ennå flere lag med, og oppforderer alle Røa-medlemmer til å kontakte andre lag som de har lyst til å ha med, slik at de melder seg på.

Les mer og meld dere på HER.

Se også denne på YouTube:VIDEO RØA SENTER HØSTCUP

Fortsatt god sommer!