Nyheter

Det var kjempegod stemning og fantastisk innsats på klubbmesterkskapet i terrengløp på lørdag. Nesten 300 løpere stilte til start i en ganske utfordrende løype i det flotte, småkalde høstværet.

29.10.2018
- per-ivar@roail.no

Vi er stolte over langrennsgruppa vår.....og det er godt å se at også Norges skiforbund verdsetter jobben alle de frivillige i gruppa gjør for barn- og ungdom i nærmiljøet. Kortreist skileik i Røa IL gikk av med seieren!

24.10.2018
- per-ivar@roail.no

Vi har inngått en samarbeidsavtale der alle kan bidra uten at det koster oss noe ekstra  - samtidig som at Røa IL kan få et betydelig sponsorbeløp inn i kassen til arenautvikling - altså til glede for absolutt alle medlemmene!

15.10.2018
- per-ivar@roail.no

Alle medlemmer i RØA IL får fra og med i dag, ved innlevering av ski til slip til Milslukern innen 27.oktober en pris på 500kr/par.

02.10.2018
- per-ivar@roail.no

Kanskje du så for deg at du var for ung for trimgruppa? Eller for gammel? Og at det ikke var spennende nok? Der tar du feil!

Nå vil vi ha flere med i gruppa - som har treningstider 4 ganger i uken!

24.09.2018