Nå er påmeldingen åpnet for Akersposten Mærradalen Opp!

Nytt av året er at du kan gjennomføre distansen individuelt hvis du ikke klarer å stable et firemannslag på beina.

En skikkelig sosial påhengsstafett for store og små - med grilling servering i mål.

09.04.2019
- per-ivar@roail.no

I løpet av den siste uken, så har Røa IL får TV-dekning minst 4 ganger:)

Langrennsgruppa har fått mest dekning, men også Fotball har fått bra respons.

Nedenfor finner du info og lenker til noen av innslagene.

03.04.2019
- per-ivar@roail.no

Mandag 18. mars 2019 kl.18.00 arrangerer Røa Langrenn klubbmesterskap på Voksenjordet (vis-a-vis Circle K på Bogstad). Igjen går rennet i stilen LANGRENNSCROSS fristil.

Vi ønsker alle fra BARNE- OG ALLIDRETT, FOTBALL OG BANDY spesielt velkommen!

04.03.2019
- per-ivar@roail.no

For første gang i Røa ILs snart 120 år lange historie har vi fått en generalsamarbeidspartner for samtlige breddeidretter og Røa Dynamite Girls. Hovedstyret er glad, takknemlig og stolt over at RSM Norge nå gjør en strategisk satsning på idrettlaget vårt.

01.03.2019
- per-ivar@roail.no

Norges Triatlon Forbund ønsker hjertelig velkommen til påskesamling i Skien Fritidspark 13.-18. april. Samlingen er for ungdommer i alderen 12- 22 år.

Dette er en mulighet for alle i Røa IL til å bli kjent med og teste triatlon.

13.02.2019