Rekord-deltakelse på klubbmesterskapet!

Det var kjempegod stemning og fantastisk innsats på klubbmesterkskapet i terrengløp på lørdag. Nesten 300 løpere stilte til start i en ganske utfordrende løype i det flotte, småkalde høstværet.

2018-10-29
per-ivar@roail.no

Nesten 300 ivrige medlemmer stilte til start i flott høstvær på Voksenjordet på lørdag. Langrennsgruppa hadde, som vanlig, lagt ned en formidabel innsats for at løperne skulle få fantastiske opplevelser av glede, mestring og raushet.

Løypa i år var både hard og utfordrende for de fleste, og gjørma som løperne møtte før de utfordende stigningene opp mot Voksenjordet "stjal" både en og to sko for enkelte løpere.

En flott og stor heiagjeng rundt store deler av løypa ga ekstra motivasjon for løperne, og speaker Paal Berg loset arrangementet trygt i mål.

Styrelederen i langrennsgruppa, Rune Lorenzen, retter en stor takk til alle som bidro både før, under og etter klubbmesterskapet slik at dette igjen ble en kjempesuksess, og ønsker alle Røa-medlemmer velkommen tilbake til terrengløp i 2019!

D6B6E994-AC06-4D57-85EB-ADD5C969403E.JPG